Teknik veriler

Motor
Tipi

Sıvı soğutmalı alternatör ile tahrik salıncağı; yüzey mıknatıslarıyla sürekli uyarılan senkronize makine, dahili rotor 

Motor gücü

26 BG (19 kW)

motor gücü

4.650 dev/dk'da 48 bg (35 kW)

Maks. tork

72 Nm, 0’dan maksimum 4.650 dev/dk’ya kadar

Egzoz emisyonu standartları

EU 4

Elektrik sistemi
Akü

Hava soğutmalı lityum iyon yüksek gerilimli batarya

Batarya gerilimi

133 V (nominal)

Şarj gücü

3kW, takviye fanıyla birlikte entegre şarj cihazı 

Şarj

Araç üstü şarj soketi type 1; ülkeye özgü fişe sahip şarj kablosu

220 V / 12 A şarj akımıyla birlikte şarj kablosu (standart)

%100 için yaklaşık 4:30 sa; %80 için yaklaşık 3:50 sa

220 V / 16 A şarj akımında şarj süresi (AC hızlı şarj kablosu)

%100 için yaklaşık 4:10 sa; %80 için yaklaşık 3:30 sa

İkincil batarya

12 V/8 Ah, bakım gerektirmez

Alternatör

DC/DC dönüştürücü, batarya şarj cihazına entegredir, 475 W (nominal güç) 

Performans
Azami hız

129 km/sa (elektronik olarak sınırlanmıştır)

0-50 km/sa arası hızlanma

Yaklaşık 2,8 sn

0-100 km/sa arası hızlanma

Yaklaşık 6,8 sn

Yakıt tüketimi (Dünya Motosiklet Test Ölçümü'ne göre 100 km)

9 kWsa

WMTC’ye göre menzil

160 km

Enerji geri kazanımı

Seyir halinde veya fren sırasında otomatik enerji geri kazanımı

Güç aktarımı
Aktarma

Dişli kayış ve arka aksa halka dişli aktarımıyla tahrik salıncağı 

Süspansiyon
Ön çatal / süspansiyon

Ters çatal, Ø 40 mm

arka çatal / süspansiyon

Doğrudan yay bağlantılı tek taraflı salıncak, yay ön yükü 7 kademeli olarak manuel ayarlanabilir 

Hareket mesafesi, ön/arka

120 mm / 115 mm

Tekerlekler arası mesafe

1.610 mm

Kaster

95 mm

Şasi / frenler
Şasi

Kalıp döküm alüminyumdan yük taşıyıcı batarya muhafazalı hibrit şasi, cıvata bağlantılı çelik boru gidon kafası taşıyıcı ve arka şasi 

Gidon açısı

65.9°

Jantlar

Alüminyum döküm jantlar

Ön jant

3.50 x 15"

Arka jant

4.50 x 15"

Ön lastik

120/70 R 15

Arka lastik

160/60 R 15

Ön fren

Çift disk fren, 270 mm çap, çift pistonlu yüzer tip kaliper

Arka fren

Tek disk fren, 270 mm çap, çift pistonlu yüzer tip kaliper

ABS

BMW Motorrad ABS

Boyutlar / ağırlıklar
Sele yüksekliği, yüksüz durumda

765 mm (Konfor sele (OE/aksesuar): 785 mm)

Bacak içi bombesi

1.745 mm (Konfor sele (OE/aksesuar): 1,770 mm)

 

Uzunluk

2.190 mm

Yükseklik (aynalar hariç)

1.255 mm

Genişlik (aynalar dahil)

947 mm

Boş ağırlık, tam dolu yakıt deposuyla/yola çıkmaya hazır

275 kg

1)
İzin verilen toplam ağırlık

445 kg

Yük kapasitesi (standart donanımla)

170 kg

1) 168/2013 VO (AB) talimatına göre, tüm akışkanlarla, kullanılabilir yakıt deposunun en az % 90’ı dolu olarak

STANDART DONANIM

Donanım
  • Tork Kontrol Yardımı (TCA)
  • BMW Motorrad ABS
  • Geri vites asistanı
  • Orta dikme
  • Entegre park frenine sahip yan dikme
  • Renkli ön cam
  • İki parça sele (Sele yüksekliği: 765 mm; adım uzunluğu: 1.745 mm) ve arka yolcu selesi altında saklama bölmesi
  • Kontak, gidon, sele ve saklama bölmesi kilidi için tek anahtarlı sistem
  • Entegre kontak ve gidon kilidi
  • Ayarlanabilir fren kolu
  • Araç üstü dokümantasyon ve aletler
Özellikler
  • "ROAD", "ECO PRO", "DYNAMIC" ve "SAIL" olmak üzere hızlanmayı ve seyir sırasında (“motor freni”) enerji geri kazanımını etkileyen 4 sürüş modu
Elektrik sistemi
  • Sürekli yanan ışıklar ve tehlike ışıkları
  • LED gündüz farıyla birlikte simetrik olarak ayarlanmış çift far
  • LED sinyal lambaları ve LED stop lambası
  • Kapsamlı araç bilgisayarı fonksiyonlarıyla TFT renkli ekran
  • 3 kW şarj kapasiteli entegre şarj cihazı
  • Ev tipi priz için şarj kablosu
  • 12 V soket (saklama bölmesinin önünde)
  • Elektronik immobilizer
  • Diyagnostik arayüz
+ Devamını okuyun

Daha fazla bireysellik

Özel ekipman ve aksesuarlar.

Geniş özel donanım yelpazesi ve orijinal BMW Motorrad aksesuarları bu elektro maxi scooter’ı tamamlar.

Daha fazla bilgi alın
spinner