Tüm motosikletler yalnızca yasanın gerektirdiği donanımla birlikte sunulur (ör. reflektörler Euro 4 standardına uygundur). Bu web sitesinde kullanılan resimler bundan farklı olabilir.

YENİ BMW R 18.

ÖNEMLİ OLAN RUH.

Yeni R 18 geçmişimizi ve oluşturmak için çok çaba sarf ettiğimiz markamızın simge haline gelen özelliklerini bize hatırlatıyor. Bunun sonucunda şimdiye dek ürettiğimiz en büyük hacme sahip boxer motoru öne çıkaran güçlü bir karakterin yanı sıra R 18 First Edition modelindeki beyaz çift şerit gibi modası asla geçmeyecek tasarım özelliklerine sahip bir cruiser motosiklet ortaya çıkıyor.

R 18 FIRST EDITION

Tarzınız önemli.

R 18’iniz nasıl olsun? Seçim sizin.

    R 18 First Edition

    Çift şerit ve krom tasarım seçeneği tıpkı çıkartma ve logo gibi First Edition modelinin karakteristik özellikleri arasında.

    R 18

    R 18’in Metalik Siyah / Black Storm rengi, saflığı çağrıştıran bir stil sunuyor.

    İlk bakışta bir cruiser motosiklet.

    Silueti uzun ve alçak olan bu yeni modelin çift motor beşikli şasisi etkileyici duruşu öne çıkaran güçlü, heykel gibi şekillendirilmiş motoru sarmalıyor. Sürücüye birçok özel donanım seçeneği sunan R 18, eksiksiz bir kişiselleştirme için en temel özelliklerine indirgendi.

    + Devamını okuyun
    Çatal borular.
    Çatal borular.
    Ayak dayamaları.
    We see the footboards of the  R 18.
    2 Renkli Siyah silindir kafası kapakları.
    2 Renkli Siyah silindir kafası kapakları.
    Balık kuyruğu tipinde arka susturucu.
    The long fishtail rear silencer also emphasises the cruiser silhouette.
    Arkadan görünüm.
    Arkadan görünüm.
    Supap iticileriyle birlikte boxer motor.
    We see the imposing 1802 ccm two-cylinder boxer engine of the R 18.
    Açık tahrik mili ve çift motor beşikli şasi.
    The open drive shaft: another hallmark from the history of BMW Motorrad.
    Çatal köprüsü.
    We see the puristic fork bridge of the R 18.

    R 18’İN SESİNİ DENEYİMLEYİN

    Kararlı bir şekilde 1923’ten beri boxer motora güveniyoruz. R 18’in 1802 cc, iki silindirli boxer motoru şimdiye dek ürettiğimiz en yüksek hacme sahip boxer motor. 3000 dev/dak’da 158 Nm maksimum tork sunuyor. 2000’den 4000 dev/dak’ya kadar her zaman 150 Nm’nin üzerinde tork sunuyor. Bu bir boxer motorun tipik çalışma karakteriyle son derece istikrarlı, yüksek bir tork sunulduğu anlamına geliyor. Bu ‘Big Boxer’, 4750 dev/dak’da 91 bg (67 kW) güç üretiyor. Böylelikle yolda saf bir heyecan için geleneksel özelliklerle modern teknoloji bir araya geliyor. 

    + Devamını okuyun
    1802
    cc kapasite
    158
    Nm tork (3.000 dev/dk’da)
    690
    mm sele yüksekliği
    467
    Menzil (km olarak yaklaşık)

    EN DOĞRU YOL KENDİ YOLUNUZ

    #soulfuel tutkunuzu ve merakınızı her zaman canlı tutmayı sembolize ediyor. Motosikletinizin üzerinde olmasanız bile. 

    + Devamını okuyun
    spinner