Tüm motosikletler yalnızca yasanın gerektirdiği donanımla birlikte sunulur. Bu web sitesinde kullanılan resimler bundan farklı olabilir.
BMW M 1000 RR
Tutkuyla motosiklet sürenler ve meydan okumayı sevenler için. Tek bir milimetre veya milisaniyeden vazgeçmeyi reddedenler için: BMW M RR yarışmak için onaylanmış bir superbike motosiklet. Rüzgar tünelinde kusursuz hale getirildi ve pistlerde daha da geliştirildi. İyileştirilmiş aerodinamik özelliklere sahiptir ve karbon kullanımı sayesinde 314 km/sa gibi çok daha yüksek bir azami hıza ulaşır. Motoru ve şasisi her zamanki gibi güçlü ve doğrusaldır. M RR mutlak performans ve en ince detayına kadar ayrıcalıklı olmayı temsil eder. Tipik bir M gibi.
Burada bile bir yükseltme mevcut: BMW Motorrad Motorsport Yarış Desteği, kısaca: #MeydanOkumayıAslaBırakma
Öne çıkan özelliklerin etkileşimi
Motosikletinizi hava akımına kapılmış gibi sürün
Motosikletinizi hava akımına kapılmış gibi sürün
Karbondan üretilen iyileştirilmiş ön ve yan kaplama panelleri daha yüksek performans sağlar ve azami hızı 8 km/sa artırır. Ek olarak yeni aerodinamik özellikler sürdürülebilir, hızlı, odaklanmış bir sürüş için rüzgarın bastırma kuvvetini azaltarak sürücü üzerindeki yükü azaltır. Diğer yandan karbondan üretilmiş yeni tasarlanan M kanatçıklar ön tekerleğin bastırma kuvvetini motor yattığında bile yaklaşık 6,3 kg artırır. 300 km/sa hızda 22,6 kg bastırma kuvveti sağlayarak motosikletin aşırı yatması durumunda ve yüksek hızda viraj dönerken sürücünün kendinden emin olmasını sağlar.
Rüzgarın avantajından yararlanın
Rüzgarın avantajından yararlanın
M fren kanalları ve opsiyonel M Aero jant kapakları BMW Motorsport uzmanlarıyla işbirliği halinde geliştirilmiştir. M fren kanalları yeni ön çamurluğa doğrudan entegredir; çamurluklar da çatalın bacakları ve fren kaliperleri etrafındaki hava akışının iyileştirilmesi için optimize edilmiştir. Seri üretim bir motosiklette ilk kez kullanılan M fren kanalları fren kaliperlerinin sıcaklığını azaltır. Yine göze görünür karbondan üretilen M Aero jant kapakları ön tekerlekteki türbülansı azaltır ve kıvrılmadan ilerleyen düz yollarda 250 km/sa'ten yüksek hızlarda motosikletinizin tam potansiyelini açığa çıkarır.
Motor dahil olmak üzere her milimetre önemli olduğunda
M RR'ın motoru 15.100 dev/dk maksimum dönüş hızına sahiptir ve WSBK'da kendini kanıtlamıştır. Her milimetrenin önemli olduğu bir performans seviyesi: Öne çıkan birkaç özellik: Tamamen CNC'de işlenmiş giriş portları, piston halkaları yağ tüketimini önemli ölçüde düşürecek şekilde iyileştirilmiş hafif 2 halkalı dövme pistonlar, dar ve hafif külbütör kolları, titanyum supaplar, iyileştirilmiş eksantrik ve S 1000 RR'dan 340 gr daha hafif ve sürtünmeyi azaltan Pankl titanyum bağlantı çubukları. Ek olarak supap zamanlamasını ve supap hareketini değiştirmek için BMW ShiftCam teknolojisinin yanı sıra yüksek motor devirlerinde iyileştirilmiş bir yük döngüsü sunan daha kısa giriş hunilerine sahip hava giriş sistemi. Sizi zafere taşımak amacıyla doğru bir başlangıç için zıplamayı önleyen debriyaj kendi kendini takviye özelliği olmadan çalışır.
Net tepkileri yalnızca pit şeridinden değil
Ön ve arka tekerleklerde mümkün olan en iyi his ve nefesleri kesen, nokta hassasiyetinde doğruluk: Şasinin kalbi, ters çatal ve Full Floater Pro kinematiklerle merkezi yaylı bağlantı içeren alüminyum köprü çerçevesidir, bu da çok da iyi şasi performansı anlamına gelir. Yarışlarda en iyi süreleri elde etmeye yönelik olarak tutarlı ve ödün vermeksizin geliştirilen şasi, adrenalin arayışıyla yola çıkan mükemmeliyetçi sürücüleri kendisine hayran bırakır.
Yüksek performans da bir ayar meselesi
Gerçek bir şampiyonu diğerlerinden ayırt eden şey kritik önem taşıyan milisaniyeler içinde sahip oldukları potansiyeli ortaya çıkarma becerisidir: M RR Kalkış Kontrolü yarışa başlarken size mükemmel bir avantaj sağlar ve Pit Şeridi Sınırlayıcı gücü ne zaman kontrol edeceğini bilir. Pro vites değiştirme asistanı, her vites değişiminde debriyajı kullanmadan hızlı vites değiştirmenizi mümkün kılar. Vites değiştirme şeması yarış için kolayca tersine çevrilebilir. Ek olarak toplam 7 sürüş modu, iki ayarlanabilir gaz kelebeği karakteri ve motor sürtünme torku için üç ayar seçeneği sürüşü kusursuz şekilde piste uyarlamanıza yardımcı olur. 6,5" TFT ekran her şeyin kolay okunmasını sağlar.
Ödün vermeyen hızlanma
WSBK ve yarış pistlerinde bir yıllık kullanımın ardından M fren için hâlâ aşağıdakiler geçerlidir: Sınıfının en iyisi. Hatta sınıfından çok daha iyi. Çünkü yeni geliştirilen M fren kanalları daha yüksek performans ve çok daha tutarlı bir direnç noktası için fren kaliperlerini yarış sırasında yaklaşık 10 derece (yarış pistine bağlı olarak) soğutuyor. Kusursuz şekilde koordine edilen kullanım elemanları ve sele maksimum fren dengesi, belirgin tepki ve Race ABS ile en iyi ayar anlamına gelmeye devam ediyor. M fren en iyi referans olma özelliğini koruyor.
3 yıl garanti.
Kesintisiz sürüşe devam edin, fazladan bir yıl garanti veriyoruz.
Şimdi tüm modellerde üç yıl garanti standart.
Daha fazla bilgi için
Şampiyonun görünümü
İki versiyon, tek bir hedef: Saf performans
M RR iki versiyonda sunuluyor: Temel donanım ve M Competition paketine sahip M RR. Her bir M RR tek bir hedefe yönelik, yani zafer elde etmek üzere tasarlandı. Her iki model de mutlak kararlılık ve motivasyonla birlikte tam olarak bunu temsil ediyor.
Beyaz/M Motor Sporları
M RR temel donanım, motor sporları için onay almış bir superbike motosiklettir. Hız yapmak için her şeye sahip olan motosiklet, yarış takımları için ideal.
Metalik Siyah/M Motor Sporları
Daha fazla performans, daha fazla ayrıcalık, başka ne istersiniz: M Competition paketiyle M RR. Estetik özellikler ve ayrıcalıklı yapı ödün vermeyen yarış teknolojisiyle buluşuyor.
Kelimenin tam anlamıyla doğrusal yönlendirme
Ön bölüm aerodinamik açıdan iyileştirilmiştir ve sahip olduğu gözle görülür karbon kaplama ve M tasarım şeritleri ile en ince detayına kadar kazanma arzusunu yansıtır. Yeni tasarlanan kaplama desteği bile karbon malzemeden üretildi. Yeni tasarlanan arka bölüm ise M RR'ı daha dinamik hale getirir. Entegre ışığa sahip plaka taşıyıcısı da çok daha kompakt hale getirildi. Yeni kablo demeti ve arka sinyal lambalarındaki gidon açısı sensörü sayesinde M RR yarış pistleri için her zamankinden daha çabuk hazır. Ön sinyal lambası düğmeleri de buna uygun olarak iyileştirildi.
Çok daha fazla yarış
M Competition Paketi
M Competition Paketi
Yarış estetikle buluşuyor: M Competition paketi M GPS lap trigger ve ilgili aktivasyon kodunu, M Aero jant kapaklarını ve 220 gr daha hafif anodize arka jant salıncak kolunu ve bakım gerektirmeyen DLC kaplama M Endurance zinciri içerir. Ayrıca: Yüksek kalitede gözle görülür karbon ve şeffaf kaplama bileşenleri, yeni 150 gr daha hafif M ayak dayamasıyla M Billeti Pack ve Karbon yolcu selesi kapağı ile birlikte M Karbon paketi ya da Yolcu paketi mevcuttur.
Diğer sportif aksesuarlar
Diğer sportif aksesuarlar
Kapsamlı özel donanım seçenekleri ve orijinal BMW Motorrad aksesuarları M RR'ı daha da rafine hale getirmenizi sağlarken, motosikletinizi sürüşün veya rotanızın gerekliliklerine hassas bir şekilde uyarlar. Bu sayede M Karbon kuyruk yükselti kapağı GPS fare veya aksiyon kamerasını tutmak için kullanılabilir. M Competition paketine dahil olan 6 kademeli ayarlanabilir M ayak dayama sistemi de size gerçek yarış stilini yakalamanız konusunda yardımcı olur. M endurance tekli sele ise uzun eğimlere girerken daha fazla kontrolü elinizde bulundurmanıza olanak tanır.