S 1000 RR


* Tavsiye edilen perakende satış fiyatı Türkiye için özel olarak seçilmiş donanım paketleri içermekte olup bugünkü fiyatı yansıtmaktadır. Borusan Otomotiv donanım içeriğini ve fiyatları değistirme hakkını saklı tutar. Faturalama tarihindeki geçerli fiyat ve vergi oranları geçerlidir. Tavsiye edilen perakende satış fiyatlarına plaka ve tescil masrafları dahil değildir. Satışa sunulan motosikletler görseldeki motosiklete göre farklılık gösterebilir. 

Tüm motosikletler yalnızca yasanın gerektirdiği donanımla birlikte sunulur (ör. reflektörler Euro 4 standardının gereğidir). Bu web sitesinde kullanılan resimler bundan farklı olabilir.

BMW S 1000 RR.

EN İYİLERİN SUPERBIKE’I.

Altınızdaki 207 bg (152 kW) motor ile ideal çizgi arayışınızda daima sınırları zorlayabilirsiniz. 11.000 dev/dk’da 113 Nm maksimum tork ve 5.500 ila 14.500 [dev/dk] aralığında en az 100 Nm tork eğrisiyle RR'ınızın dizginlenemeyen gücünü deneyimleyin. Motosiklet dünyasını büyüleyen birinci nesil RR’dan on yıl sonra bugün yeni bir performans seviyesine giriş yapıyoruz. RR’ın baştan uca neredeyse tüm bileşenlerini revize ettik. Böylece daha düşük ağırlık ve fark edilebilir seviyede daha yüksek performans elde ettik. Başlangıç pozisyonuna ve zafere hazır mısınız? RR sizi bekliyor.

RR’IN TASARIMI

Renginizi seçin.

RR motosikletinizin karakteri renkleriyle de kendisini her zamankinden çok daha belirgin bir biçimde ifade ediyor. Yeni Metalik Hockenheim Silver rengi ve artık yerleşmiş olan Yarış kırmızısı ve Beyaz/Metalik Yarış Mavisi/Yarış Kırmızısı renkleri arasından seçim yapabilirsiniz.

    Yarış kırmızısı ve Beyaz/Metalik Yarış Mavisi/Yarış Kırmızısı

    Yarış geleneğine adanmış bir tarz. Çok renkli gövdemizle uzaktan bir sinyal gönderin: Sportif özellikler, çeviklik ve dinamizm dolu yüksek performanslı paketle sürüş keyfi.

    Opak Yarış Kırmızısı

    Çarpıcı kırmızı kaplama herkesin hissettiğini dile getiriyor: Bu superbike, yarış genlerine sahip ve her türlü rakiple karşılaşmaya hazır.

    Metalik Hockenheim Silver

    Adından bile belli: Metalik Hockenheim Silver rengi dünyanın dört bir yanındaki motosiklet pistlerine olan tutkunuzu ve ideal çizgilere yönelik arayışınızı yansıtır.

    Başlangıç pozisyonu için tasarlandı.

    Görenler daha ilk bakışta karşılarında yüksek performanslı bir motosikletin olduğunu anlıyor. RR’ın her parçası en çok fayda sağlayacak şekilde tasarlanmıştır. RR’ı daha hafif ve daha hassas hale getirilen yeni süspansiyon teknolojisiyle şasi düzeni buna örnektir. Ayrıca, değiştirilen şasi ve kaplama tasarımı sayesinde rakipsiz olan, ergonomik açıdan mükemmel bir oturma konumuna da sahiptir. Standart LED farlar motosiklete tam anlamıyla dinamik ve agresif bir görünüm verir. Kaplamadan ayrılıp dikiz aynalarına doğru uzanan ön sinyal lambaları estetik açıdan iyi görünmesinin yanı sıra görüşü de iyileştirir. Arkadan bakıldığında RR tasarım ve işlevsellik bakımından hakimiyet kurar; burada "Hepsi bir arada" konsepti geçerlidir. Plaka aydınlatmasına ek olarak, plaka tutucusu artık LED sinyaller, arka ışıklar ve fren ışığını içeriyor.

    + Devamını okuyun

    Pist için hazır.

    Yüksek performans söz konusu olduğunda RR mükemmel yol arkadaşıdır. Bu durum yalnızca yolda değil, pistte de geçerlidir. Birkaç basit adımla hem dikiz aynasını hem de plaka tutucuyu sökebilir ve böylece bir yarış motosikletine sahip olabilirsiniz.

    Opsiyonel M Paketi RR’ınızı gerçek bir yarış makinesine dönüştürür. Burada ağırlık yaklaşık 3,5 kilo daha azaltılarak yalnızca 193,5 kg olmuştur. Beyaz/Metalik Yarış Mavisi/Yarış Kırmızısından oluşan üç renkli boya, M karbon bileşik jantlar, M hafif akü, M spor sele ve M şasi kitine (arka yükseltici ve salıncak pivotu) ek olarak Race Pro 1-3 yapılandırılabilir modlarla Pro sürüş modu ve DTC +/- değiştirici, ABS ayarları, motorun yeniden eşleştirilmesi, tek tekerlek ve kayma kontrolü gibi elektronik yardım sistemleri ve çok daha fazlasına sahip olursunuz.

    + Devamını okuyun

    SIRALI 4 SİLİNDİRLİ MOTOR

    152
    kW (207 bg), 13.500 dev/dk'da
    100
    Nm (min.), 5.500 ila 14.500 dev/dk’da
    193.5
    kg DIN boş ağırlık, M Paketi ile ölçülmüştür
    14,600
    maks. dev/dk
    RR’ın BMW Motorrad motor şeması

    Dört silindir ve eşsiz performans.

    Dört silindir ve eşsiz performans.

    Yeni RR güç aktarma organı yeni tasarlanmış dört silindirli motordur. Motorun maksimum gücü 13.500 dev/dk'da 207 bg (152 kW) değerine çıkarılırken tork eğrisi de iyileştirilmiştir. Ayrıca, kam mili aracılığıyla supap açma aralığını ve supap hareketini seçen yeni BMW ShiftCam teknolojisi sayesinde düşük ve orta motor devri aralıklarında bile önemli ölçüde daha fazla tork ve güç uygular.

    Bunun yanı sıra, ağırlığı, alanı ve tasarımı daha da iyileştirmek için çok sayıda farklı bileşen de uyarlanmıştır. Bunlar arasında, yeni zamanlama konsepti, delinmiş titanyum emme supapları ve iyileştirilmiş ve kendi kendini destekleyen çok diskli, sarsıntısız ıslak debriyaj (-20N) yer alır. Motor artık 4 kg daha hafif ve dardır; böylece hem kullanımı hem de ergonomisi iyileştirilmiştir. Bu gelişmeler daha ilk binişte hemen fark edilir.

    + Devamını okuyun

    RR’IN YARIŞ SESİNİ DENEYİMLEYİN

    RR’IN ÖNE ÇIKAN ÖZELLİKLERİ

    Öne çıkan teknik özelliklere genel bakış.
    • İlk hızlanmaya başladığınızda bile hemen fark edersiniz; bu motosikletin mükemmel tork eğrisi düşük veya orta hızlarda dahi büyüleyicidir. Bu büyük oranda BMW ShiftCam teknolojisi sayesindedir. Burada, emme supapları bir kontrol kam mili aracılığıyla gerektiği gibi kontrol edilir. Hıza bağlı olarak, supap açma aralığı ve supap hareketi hem kendiniz hem de RR için en iyi performansı sağlamak üzere ayarlanır.

    • RR, sürüş modunuza bağlı olarak ABS ve ABS Pro’ya sahiptir: RAIN, ROAD, DYNAMIC, RACE veya RACE Pro-1 - 3. Böylece motosikletinizin maksimum dengeye veya mümkün olan en yüksek performansa ihtiyacı olduğuna siz karar verirsiniz.

    • Yolda veya pistte: Bu özellik olmazsa olmazdır. Blipper işlevine sahip standart Pro Vites Asistanı özelliği sayesinde, debriyaja basmadan vites değiştirebilirsiniz. Böylelikle tamamen yola konsantre olabilirsiniz. Aynı zamanda, gövde ve arka tekerlek üzerindeki yük taşıma etkileri minimum seviyeye düşürülmüştür. Bu sayede daha hızlı ve dengeli sürüşün yanı sıra daha da yüksek performans ve daha fazla sürüş keyfi sağlar.

    • RR opsiyonel olarak yeni nesil DDC ile donatılmış olarak sunulur. Artık, elektronik supap mekanik supaba paraleldir. Gerekirse, sönümleme bu baypas hattı aracılığıyla 10 ms’de azaltır veya artırılır. Hem otoyolda hem de pistlerde mükemmel sönümlemeye daima güvenebilirsiniz. Süspansiyon yayı manuel olarak da ayarlanabilir.

    • Standart LED farlar RR’a yeni, tartışmasız şekilde sportif-agresif görünümünü kazandırır. Bu, yeni RR’da kaplamadan dikiz aynasına taşınan ön farların yanı sıra sinyalin, fren lambasının ve arka lambaların bir bileşende bir araya getirildiği kuyruk için de geçerlidir.

    • RR’ın TFT ekranı superbike segmentinde standartları belirler. 6.5" sayesinde mükemmel bir genel görüş sunar. Özüne indirgenen Pure Ride ekranı ve diğer önemli bilgileri görüntüleyen üç Core Ride ekranından biri arasında seçim yapabilirsiniz. Çoklu denetleyiciyle her şey kontrol altında: Yalnızca 6.5" TFT ekranınızın menüsünü kaydırarak, ellerinizi gidondan kaldırmadan çok sayıda işleve ve ayara erişin. Böylece, her şeyi tamamen kontrolünüzde tutun.

    • Yeni RR sadece 197 kg ağırlığıyla çok daha hafif olmakla kalmıyor , aynı zamanda mükemmel ergonomi sunuyor. Şasi, depo, sele, kuyruk ve ayak dayamaları daha fazla destek, hareket özgürlüğü, daha fazla tepki ve daha iyi diz kapaması için değiştirildi.

      Çok daha fazla geri bildirime ek olarak aşırı frezelenmiş ayak dayamalarının ve M selesiyle yeni gidon ergonomisinin etkileşimi, yorucu olmayan bir sürüş sunar ve sürüşünüzün daha uzun olmasına ve daha hızlı tur zamanlarına konsantre olmanızı sağlar.

    • Yeni RR alüminyum bir salıncakla donatılmıştır ve motor sporlarında olduğu gibi hızlanırken daha iyi güç dağıtımı ve şasiden daha az tepki sunar. Bu da lastikleri korur. Yeni RR’nin standart darbe emicisi artık motordan çok daha uzakta yer aldığından ısıya daha az maruz kalır. Ayrıca, daha büyük bir amortisör de takılmıştır. Böylece tüm sürüş durumlarında sabit sönümleme derecesi sağlar.

    • Standart seleyle, bu sistemin, mükemmel geribildirim dikkate alınarak tasarlandığını hemen fark edersiniz. Bu da daha fazla hareket özgürlüğünün yanı sıra sürüş sırasında motosikletle kusursuz temas sağlar. Standart sele yüksekliği 824 mm’dir ve adım kavisi 1.829 mm’dir.
      Standart seleye ek olarak, yeni RR için opsiyonel M spor sele de mevcuttur. Kaymaya dirençli kılıfı ve daha sert köpüğü hızlanırken veya sert fren yaparken güç tasarrufu sağlar ve motosiklete daha fazla denge getirir. M spor sele M Paket’in bir parçasıdır. Özel aksesuar olarak üç sele yüksekliğinde (814 mm, 824 mm ve 849 mm) mevcuttur.

    • RR’ınızı çok hızlı bir şekilde gezinti motosikletinden yarış motosikletine dönüştürün. LED sinyal lambalarına ve plaka lambasına entegre edilmiş arka lamba, plaka tutucu ünitesine bağlıdır. Burada büyük bir avantaj olarak, plaka tutucusunu ve aydınlatmayı birkaç basit adımda çıkarabilir, çok kısa sürede pist için hazır hale getirebilirsiniz.

    • Dört sürüş modu RR’da standarttır: RAIN, ROAD, DYNAMIC ve RACE. Dört modun tamamı ilgili koşullara mükemmel şekilde uyumlu hale getirilmiştir ve isteğe göre daha fazla performans veya daha fazla denge ve güvenlik sağlar. Özellikle yarışçılar, Pro sürüş modu özel aksesuarıyla paralarının karşılığını alır. Her pistte mümkün olan en iyi performansı elde edebilmeniz için RACE Pro 1, RACE Pro 2 ve RACE Pro 3 modları Motora (gaz kelebeği), Motor Frenine, Çekiş Kontrolüne (DTC), Tek Tekerlek Üzerinde İlerleme Kontrolüne (DTC), ABD ve ABS Pro ayarlarına ayrı ayrı uyarlanabilir. Ayrıca Kalkış Kontrolü, Pit Şeridi Sınırlayıcı, Yokuş Kalkış Kontrolü Pro (HSC Pro) ve Dinamik Fren Kontrolü (DBC) gibi ekstra özelliklere de erişirsiniz. İlave özel sürüş yardım sistemi: Elektronik Dinamik Süspansiyon Kontrolü (DDC). Maksimum sönümleme DDC tarafından kontrol edilen paralel baypas supabı kullanılarak 10 ms içerisinde gerektiği şekilde azaltılabilir. Bu, yol teması sayesinde maksimum performans anlamına gelir ve optimum, son derece net geri bildirim nedeniyle yarış benzeri bir sürüş hassasiyeti sunar.

    Her durumda maksimum performans için tasarlanmış teknoloji.

    RR, yol tutuşuyla teknik açıdan üstün bir başarıdır. RAIN, ROAD, DYNAMIC ve RACE olmak üzere dört standart mod çeşitli koşullarda çok sayıda sürüş stilini kapsar. Özel aksesuar olarak Pro modu; Kalkış Kontrolü, Pit Şeridi Sınırlayıcı, HSC Pro (Yokuş Kalkış Kontrolü Pro) ve DBC (Dinamik Fren Kontrolü) içeren ilave RACE Pro 1, RACE Pro 2 ve RACE Pro 3 modlarıyla yarış dünyasını size getirir. Çoklu denetleyici sayesinde, tam renkli 6,5" TFT ekran aracılığıyla yapılandırabileceğiniz ayarlar şunlardır: Motor özellikleri de dahil gaz kelebeği tepkisi, motor frenleme torku, tek tekerlek üzerinde ilerleme kontrolü dahil çekiş kontrolü (DTC), ABS ve DDC (Dinamik Süspansiyon Kontrolü). Bir düğmeye basarak DTC +/- Shift aracılığıyla ayarları motosikleti sürerken yapabilirsiniz. En yeni 6 eksenli sensör teknolojisi ve tork ön kontrolü sayesinde DTC desteği özellikle akıcı ve güçlüdür. İşlem tüm vites, hız ve eğimlerde gerçekleşir.

    Yeni nesil DTC ile daha verimli, daha güçlü ve daha güvenli çekiş kontrolüne ve bu sayede çok daha fazla ileri hareket gücüne sahip olursunuz.

    + Devamını okuyun

    Daha fazla denge ve daha iyi kuvvet uygulaması.

    Daha fazla denge ve daha iyi kuvvet uygulaması.

    Trafiğe uygun tek standart superbike olarak yeni RR daha önce yalnızca yarışlarda kullanılan alüminyum alt takıma sahiptir. 0,3 kg daha düşük ağırlık yaysız ağırlığı önemli ölçüde azaltarak, hızlanırken şasiden gelen tepkinin önemli oranda azalmasını sağlar. Ayrıca, gerginlik ve geri tepme ile süspansiyon bakımından ayarlanabilen amortisör, motordan çok daha uzağa takılmıştır ve bu sayede ısıya daha az maruz kalır. Bunun amortisör açısından önemli avantajları vardır. Gergi oranını 1,9:1’den 1,65:1’e değiştirip daha büyük amortisör pistonu yerleştirerek daha küçük yay oranı da seçilebilir. Destekteki güç birikimi hızla ve hassas bir şekilde ortaya çıktığından bu sürtünme azaltma işlemi konforu ve rahatlığı artırır. Bu sayede tüm sistem lastikler üzerinde çok daha hafiftir.

    + Devamını okuyun

    Her türlü yolda mükemmel sönümleme.

    Her türlü yolda mükemmel sönümleme.

    Özel Dinamik Süspansiyon Kontrolü (DDC) aksesuarıyla elektronik şasinin ve mekanik sönümleme bileşeninin kontrol felsefesi yeni geliştirildi. İster kırsal yollarda ister pistte olsun, elektronik supap sürüş moduna ve amaca bağlı olarak daima maksimum sönümlemeyi sağlar. Artık mekanik supaba paraleldir. Gerekirse, sönümleme bu baypas hattı aracılığıyla 10 ms’de azaltır veya artırılır. Anodize edilmiş yeni yüzer piston kolu son derece hassastır. Gerekirse, şasi uzmanları tarafından Shim Paketi de uyarlanabilir.

    Çataldaki sönümleme global olarak burada ve çekiş ve kompresyon aşamalarında düzenlenir. Gergi ve kompresyon aşamaları doğrusal konum sensörü aracılığıyla çatalda ayrı ayrı kontrol edilir. Süspansiyon gerektiği şekilde manuel olarak ayarlanabilir.

    + Devamını okuyun

    BİLGİLER VE DONANIM

    Gözle görülür performans.

    RR, tüm meydan okumalara hazırdır. Bu yalnızca spor tasarımında değil, aynı zamanda içindeki teknolojiden de açıkça belli olur.

    BİLGİLER VE DONANIM

    DİĞER MODELLER