BMW S 1000 RR
RR artık daha fazla saf performansa odaklanıyor ve bu doğrultuda donatılıyor. Her zaman daha fazlasını talep edenler için tasarlanan RR, sahipleri için her turda daha fazlasını vadediyor. RR motosikletlerinden daha da fazlasını bekleyenler için basitçe söylemek gerekirse: #MeydanOkumayıAslaBırakma RR'ın da bir parçası olduğu ortamlarda yola liderlik etmek için milimetreler bile önemlidir. Bu nedenle RR'ın en önemli özellikleri sadeleştirildi ve geliştirildi; Fren Kayma Yardımı ve Kaydırma Kontrolü fonksiyonuna sahip yeni gidon açı sensörünün yanı sıra M parçaları ve geliştirmelerinin elektronik devrelere ve önemli işlemlere entegre edilmesiyle motosiklet yarış pistleri için modifiye edildi. Tüm bunlar pole pozisyonunu arka arkaya elde etme hedefiyle gerçekleştirildi.
Superbike'ın öne çıkan özellikleri
Tıpkı yarış pistleri gibi, RR da onsuz olmaz.
Tıpkı yarış pistleri gibi, RR da onsuz olmaz.
Hıza bağlı olarak, kompozit plastik kanatçıklar 300 km/sa hızda yaklaşık 17,1 kg aerodinamik bastırma kuvveti oluşturur. Bu bastırma kuvveti, hızlanma sırasında ön tekerleğin zeminden havalanma eğilimine karşı koyar. Çatal, zeminle teması korur ve DTC’nin çok fazla müdahale etmesine gerek kalmaz. Bu durum motor gücünün belirgin şekilde ve çok daha doğrudan hızlanmaya dönüştürülmesini sağlar.
Ekranda daha fazla performans
Ekranda daha fazla performans
Yarış pistinde birkaç turun ardından doğru pit şeridine: Artık kontağı kapattıktan/açtıktan sonra her zaman kullanılan son ekran görüntüleniyor. Bu da konsantre olmanıza ve odaklanmanıza yardımcı oluyor. Tercihinize bağlı olarak bir Pure Ride ekranı ve üç farklı Core ekranı mevcut. Sistem motor soğukken, uygun azami hızı gösterir. Vites ışığı devir/hız sensörü yanıp sönerken çok daha belirgindir. Ekranı sadeleştirerek ABS Pro, DTC veya DDC gibi destek sistemlerinizin fabrika ayarlarını Ayarlar altından görebilmeniz için TFT ekranının kontrolü daha da kolaylaştırıldı.
Tutku kalbin attığı yerdedir ve o kalp heyecanla atıyor!
Zincirlerinden boşalan tutku: Yarış pistlerinden edindiğimiz tüm deneyimi bir kez daha RR'ın yüksek performanslı BMW ShiftCam özellikli dört silindirli motoruna aktardık. Motor artık 3 bg daha fazla güçle toplam 210 bg (154 kW) değerine ulaştı. M RR modelinden alınan hava giriş deliği özellikle iyi bir hava tedariki ve daha iyi yük değişimi sağlıyor. Yeni kanal geometrisine sahip silindir kafası ve takviyeli yatak braketleri de M RR modelinden geliyor. Standart Pro vites değiştirme asistanını da iyileştirdik. Sistem artık aşırı vites yükseltme ve aşırı vites düşürme ile vites değişimlerine izin veriyor ve daha fazla vites değiştirme hassasiyeti için iyileştirilmiş yük değişimi sönümlemeyi mümkün kılıyor. Zincir halkası da artık daha fazla dişe sahip; tıpkı M RR modelinde olduğu gibi 45 yerine 46 dişiyle doğrudan daha fazla güç sağlıyor.
Kelimenin tam anlamıyla şasi
Kelimenin tam anlamıyla şasi
Daha fazla geri bildirim ve sürüş performansınız için hassas çalışma: Standart olarak sunulan M şasi kiti yükseltilmiş arka bölümü ve ayarlanabilir salıncak pivotuna sahiptir. Şasi girintileri daha fazla yanal esneklik sunar. Gidon açısını 0,5°'ten 66,4°'e düşürerek ve çatal köprülerinin sapmasını da 3 mm'den 26,5 mm'ye çıkararak ön tekerlek daha hassas hale getirildi. Aynı zamanda arka tekerleğin çalışma sırasında sökülmesini kolaylaştırmak üzere sabit aks burçları kullanıldı ve fren sistemi iyileştirildi. Race Pro 1 - 3 ayarlarıyla artık DDC Road, Dynamic ve Race tercihi yapabilirsiniz. Race Pro 1 - 3 ayarlarını kullanarak kırsal yollarda artık yol amortisörleriyle sürüş yapabilirsiniz.
Viraj dönüşleri yeniden tanımlandı
Viraj dönüşleri yeniden tanımlandı
Opsiyonel Pro sürüş modu ve ilk kez monte edilen gidon açısı sensörü iki fonksiyonu kullanmanızı sağlıyor: Hız kesme için Fren Kayma Yardımı ve hızlanma için DTC Kaydırma Kontrolü. DTC'nin en uygun şekilde kaydırma için kullandığı gidon açısı sensörü drift açınızı belirlemeye yardımcı oluyor. DTC ayarları 2 ve 3, yarış pistleri ve yarış tekerlekleri için iyileştirildi. Güçlü bir kaydırmanın ardından Fren Kayma Yardımı hız kesmenize yardımcı olarak ön/arka ABS kullanımıyla viraja kayarak girebilmenizi mümkün kılıyor.
Tam olarak sizin ihtiyaçlarınıza göre uyarlandı
- M Paketi
- Dynamics paketi
- Race paketi
- Carbon paketi
- M Billet pack.
M paketi RR'ın sportif profilini güçlendirir. Özel Beyaz/M Motor Sporları gövde rengi yalnızca bu paket dahilindedir ve motosiklete güçlü bir görünüm kazandırır. Paket aşağıdakileri içerir: Çok önemli milisaniyelerin peşinde koşarken ideal destek için M Sport sele. Maksimum sürüş dinamikleri için M Şeritlere sahip ağırlığı iyileştirilmiş M Karbon jantlar. Veya alternatif olarak sunulan M dövme jantlar. Ek olarak M ayak dayama sistemi ve siyah yakıt deposu dolum kapağı.
Dynamics paketi daha fazla performans ve konfora yönelik olarak RR'ın yarışçı karakterini güçlendirir. Paket aşağıdakileri içerir: Burada özellikle motor sporlarında kullanıma yönelik DDC elektronik şasi ideal amortisör karakterini ve her sürüş durumunda yol ile optimum teması sunar. Tüm bunlar 3 ek Race Pro sürüş moduyla birlikte Pro sürüş modlarına ek olarak Kalkış Kontrolü, Pit Şeridi Sınırlayıcı, Ön Tekerlek Havalanma Kontrolü ile Fren Kayma Yardımı, Kayma Kontrolü gibi yarış pistleriyle ilgili diğer ayarlarla tamamlanır. Elektronik cruise control ve ısıtmalı elcikler de dahildir.
Race paketi, RR'ı yarışçı olmaya hevesli sürücüler için optimize eder. Paket az bakım gerektiren ve ağırlığı iyileştirilmiş M Endurance zincir içerir. Ayrıca daha sportif bir görünüm ve ağırlığı önemli ölçüde azaltmak üzere yalnızca bu paketle sunulan Akrapovič tarafından üretilmiş M Titan egzoz sisteminin yanı sıra alternatif olarak yüksek kalitede titanyum malzemeden geçmeli spor susturucu da mevcuttur.
Yüksek kalitede Carbon paketi motosikletinizin superbike görünümünü pekiştirir. Bu paket ön ve arka jant kapakları, zincir koruyucusu ve pinyon kapağını ve üst yan kaplamayı içerir. Bu hafif CFRP parçaları yarış sporlarından alınmıştır ve yüksek teknoloji iddiası ile birlikte şık ve sportif özellikleriyle öne çıkar.
M Billet pack, yüksek kalitede bileşenleri ve özel M marka işaretiyle motosikletin sportif karakterini öne çıkarır. Pakette şunlar yer alır: Katlanır ve ayarlanır debriyaj ve Fren Kolu Koruyuculu el freni kolları dahil olmak üzere makinede işlenmiş anodize alüminyum parçalardan oluşan maksimum kalitede donanım.
TASARIM GÖRÜNÜMDEN ÇOK DAHA FAZLASIDIR
Üç tip, tek karakter.
Hangi tipi tercih ederseniz edin, bu sefer milimetreler veya milisaniyeler değil sizin tercihiniz önemlidir. Ancak tüm seçeneklerde RR saf performans odaklıdır.
Beyaz/M Motorsport
İkonik renk teması nereden geldiğinizin ve nereye, yani yarış pistine gittiğinizin hemen anlaşılmasını sağlar. M Paketiyle birlikte ise akıllarda hiçbir şüphe bırakmaz.
Yarış Kırmızısı
Önden yakıt deposuna ve arka bölüme kadar: Yarış Kırmızısı saf tutkuyu yansıtır. Dinamik detaylar bir vaatte bulunur gibi, RR'ın genel görünümünde belirgin hale gelir. Bunu hayata geçirmek ise size kalmış.
Metalik Siyah
Sportif, keskin ve net bir şekilde tanımlanmış. RR'ın amacı renk teması kadar tavizsiz ve anlaşılırdır; ister yolda ister pistte olsun her zaman yüksek performans.
3 yıl garanti.
Kesintisiz sürüşe devam edin, fazladan bir yıl garanti veriyoruz.
Şimdi tüm modellerde üç yıl garanti standart.
Daha fazla bilgi için
Sportif karakter baskın genlerle bir sonraki nesle geçiyor
Süper sportif ve ödün vermez şekilde kompakt. RR'ın bu temel tasarım değerlerini koruduk. Üstelik aerodinamik olarak iyileştirilen ön cam ve etkileyici LED tasarımıyla farlardan oluşan ön bölümden, kanatçıkların yer aldığı yan kaplama panelleri ve kısa, dinamik arka bölüme kadar bunları daha da iyileştirdik. Buna ek olarak kolayca sökülebilir plaka taşıyıcı ve yolcu selesi için opsiyonel kuyruk yükselti kapağı, RR'ın tasarımında en ince detayına kadar performansa odaklandığımızı kanıtlıyor.