R 18, açık kardan mili gibi geçmişimizden gelen birçok simge haline gelmiş özelliği bir araya getiriyor. Bu karakteristik özellikler üzerinde çalışma yaparak tümünü günümüz standartlarına yükselttik. Teknik veriler ve standart donanım hakkında tüm bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.
4.750 dev/dak'da 91 bg (67 kW)
Kapalı çevrim üç yollu katalitik konvertör
Krank mili üzerinde iki adet zincir tahrikli eksantriğe sahip hava/yağ soğutmalı iki silindirli dört zamanlı Boxer motor.
107,1 mm x 100 mm
1.802 ccm
3.000 dev/dak’da 163 Nm
9.6: 1
Emme manifoldundan elektronik yakıt enjeksiyonu/ dijital motor yönetimi: Elektromotor gaz kelebeği denetleyici ile BMS-O
EU 5
180 km/sa
5,6 l
129 g/km
Kurşunsuz süper (maks. %15 Ethanol, E15), 95 ROZ/RON 90 AKI
94 dB(A)
Sabit mıknatıslı alternatör 600 W (nominal güç)
12 V / 26 Ah, bakım gerektirmez
Tek diskli kuru debriyaj
Ayrı şanzıman kutusu içerisinde 6 ileri tırnaklı şanzıman
Kardan mili
Vidalı alt kirişlere sahip çift motor beşikli tübüler çelik şasi
Teleskopik çatal
Merkezi yaylı bağlantı ile çift taraflı çelik salıncak
120 mm / 90 mm
1.731 mm
150 mm
57,3°
Dökme alüminyum ön jant
3,50 x 19”
5,00 x 18”
120/70 R19
180/55 B18
İkiz disk fren, 300 mm çap, 4 pistonlu sabit kaliper
Tek disk fren, 300 mm çap, dört pistonlu sabit kaliper
BMW Motorrad Integral ABS (kısmi entegre)
720 mm
1.675 mm
yaklaşık 16 l
yaklaşık 4 l
2.440 mm (aşırı sıçrama koruyucusu)
1.126 mm (ön cam üstü, DIN boş ağırlıkta)
949 mm (el manivelası üstü)
345 kg
560 kg
215 kg