Geleneksel bagger tarzındaki R 18 B, Big Boxer motoru ile net bir ifade ortaya koyuyor. Teknik veriler hakkında tüm bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.
4.750 dev/dak'da 91 bg (67 kW)
Kapalı çevrim üç yollu katalitik konvertör
Krank mili üzerinde iki adet zincir tahrikli eksantriğe sahip hava/yağ soğutmalı iki silindirli dört zamanlı Boxer motor.
107,1 mm x 100 mm
1.802 ccm
3.000 dev/dak’da 163 Nm
9.6: 1
Emme manifoldundan elektronik yakıt enjeksiyonu/ dijital motor yönetimi: Elektromotor gaz kelebeği denetleyici ile BMS-O
EU 5
180 km/sa
5,8 l
134 g/km
Kurşunsuz süper (maks. %15 Ethanol, E15), 95 ROZ/RON 90 AKI
94 dB(A)
Sabit mıknatıslı alternatör 660 W (nominal güç)
12 V / 26 Ah, bakım gerektirmez
Tek diskli kuru debriyaj
Ayrı şanzıman kutusu içerisinde 6 ileri tırnaklı şanzıman
Kardan mili
Vidalı alt kirişlere sahip çift motor beşikli tübüler çelik şasi
Teleskopik çatal
Merkezi yaylı bağlantı ile çift taraflı çelik salıncak
120 mm / 120 mm
1.695 mm
183,5 mm
62,7°
Dökme alüminyum ön jant
3,50 x 19”
5,00 x 18”
120/70 R19
180/55 B18
İkiz disk fren, 300 mm çap, 4 pistonlu sabit kaliper
Tek disk fren, 300 mm çap, dört pistonlu sabit kaliper
BMW Motorrad Integral ABS (tam entegre)
720 mm
1.700 mm
yaklaşık 24 l
yaklaşık 4 l
2.560 mm (aşırı sıçrama koruyucusu)
1.400 mm (ön cam üstü, DIN boş ağırlıkta)
970 mm (el manivelası üstü)
398 kg
630 kg
232 kg