Motosikletin saf gücü asfalta yansıdığı anda artık istediğiniz tek şey kalıyor: asla inmemek. Buna şaşırmamak gerek, çünkü dünyanın en hafif ve en güçlü seri üretim crossover motosikleti M XR'ın üzerinde oturuyorsunuz. M yarış genleri ve XR dayanıklılık kapasitesi ile bu motosikleti teknik açıdan bir şahesere dönüştüren her şeyi bu sayfada bulabilirsiniz.
12.750 dev/dak'da 201 bg (148 kW)
Su/yağ soğutmalı, sıralı dört silindirli dört zamanlı motor, silindir başına dört supap
80 mm x 49,7 mm
999 cc
11.000 dev/dk’da 113 Nm
13.3:1
Emme manifoldundan elektronik yakıt enjeksiyonu/ dijital motor yönetimi: Elektromotor gaz kelebeği denetleyici ile BMS-O
EU 5
278 km/sa
6,5 l
152g/kg
Kurşunsuz süper (maks. %10 etanol, E15) RON 95 90 AKI
Sabit mıknatıslı jeneratör 450 W (nominal kapasite)
12 V / 5 Ah, bakım gerektirmez
Çok diskli yağ banyosu, zıplamayı önleme özelliği, kendinden destekli
Daimi senkromeçli altı ileri şanzıman, motor muhafazasına yerleştirilmiştir
Arka tekerlek poyrası titreşim sönümleyicili sonsuz X halka zincir
Motor yatağına yardımcı alüminyum köprü şasi
Teleskopik ters çatal, 45 mm çap, elektronik olarak kontrol edilen geri sekme ve sıkıştırma aşaması (Dynamic ESA)
Dinamik "Elektronik Süspansiyon Ayarı", elektronik olarak kontrol edilen yay ön yükü, elektronik olarak kontrol edilen geri sekme ve sıkıştırma aşaması
138 mm/138 mm
1.548 mm
117,4 mm
64,9°
Dökme alüminyum jant
3,50 x 17 inç
6,00 x 17 inç
120/70 ZR17
200/55 ZR17
İkiz disk fren, 320 mm çap, 4 pistonlu sabit kaliper
Tek disk fren, 265 mm çap, çift pistonlu yüzer kaliper
BMW Motorrad Integral ABS (kısmi entegre, devre dışı bırakılabilir)
850 mm
1.905 mm
yaklaşık 20 l
yaklaşık 4 l
2.170 mm (arka tekerlek üstü)
1.382 mm (ayna üzeri, DIN boş ağırlıkta)
850 mm (eklenti parçaları olmadan)
223 kg
450 kg
227 kg
211 kg
1) 93/93/EEC sayılı Avrupa Direktifinde belirtildiği gibi, tüm çalışma sıvıları ve kullanılabilir depo kapasitesinin en az %90’ı dolu olarak
Standart donanım
Opsiyonel donanım