Teknik veriler

Motor

Nominal güç

7.000 dev/dak'da 109 bg (80 kW)

Emisyon kontrolü

Kontrollü üç yollu katalitik konvertör

Tasarım

İki üstten çift eksantrik, radyal olarak düzenlenmiş dört supap ve merkezi karşı denge miline sahip hava/yağ soğutmalı, çift silindirli, dört zamanlı Boxer motor

Silindir çap x strok

101 mm x 73 mm

Motor Hacmi

1.170 ccm

Maksimum tork

6.500 dev/dak’da 115 Nm

Kompresyon oranı

12.0: 1

Yakıt hazırlığı

Emme manifoldundan elektronik yakıt enjeksiyonu/ dijital motor yönetimi: Elektromotor gaz kelebeği denetleyici ile batarya yönetim sistemi-O

Egzoz emisyonu standardı

EU 5+

Kilometre / tüketim

Azami hız

210 km/sa

100 km'de yakıt tüketimi (WMTC’ye göre)

5,1 l

WMTC’ye göre CO2 emisyonu

119 g/km

Yakıt tipi

Kurşunsuz süper (maks. %15 Ethanol, E15), 95 ROZ/RON 90 AKI

Hareketsiz haldeyken gürültü seviyesi

88 dB(A)

Elektrik sistemi

Alternatör

Sabit mıknatıslı alternatör 660 W (nominal güç)

Akü

12 V / 12 Ah, bakım gerektirmez

Güç aktarımı

Debriyaj

Hidrolik olarak kontrol edilebilen tek diskli kuru debriyaj

Şanzıman

Ayrı şanzıman kutusu içerisinde 6 ileri tırnaklı şanzıman

İkincil tahrik

Kardan mili

Şasi/frenler

Şasi

Borulu uzay çatı tasarımı

Ön tekerlek/süspansiyon

Teleskopik ters çatal, 45 mm çap, ayarlanabilir yay mesnedi, ayarlanabilir geri sekme ve sıkıştırma aşaması sönümleme

Arka tekerlek kılavuzu/süspansiyon

Doğrudan menteşeli BMW Motorrad Paralever, kademeli olarak sönümlenen merkezi yaylı bağlantı ile dökme alüminyum tek taraflı salıncak, ayarlanabilir yay tabanı, ayarlanabilir geri sekme aşaması ve sıkıştırma aşaması sönümleme

Ön/arka yay mesafesi

210 mm / 200 mm

Yerden yükseklik

240 mm

Tekerlek arası mesafe

1.580 mm

Çıkıntı

120,8 mm

Gidon açısı

63,1°

Gidon kilidi açısı

42°

Jantlar

Alüminyum tel jantlar

Ön jant boyutları

2,15 x 21”

Arka jant boyutları

4,00 x 17”

Ön lastik

90/90 -21

Arka lastik

150/70 R17

Ön fren

İkiz disk fren, eksenel monte edilmiş, 310 mm çap, Brembo 2 pistonlu yüzer kaliper

Arka fren

Tek disk fren, 265 mm çap, Brembo 2 pistonlu yüzer kaliper

ABS

BMW Motorrad Integral ABS Pro (kısmi entegre)

Boyutlar / ağırlık

Boş ağırlıkta sele yüksekliği

860 mm

Boş ağırlıkta bacak içi bombesi

1.935 mm

Kullanılabilir depo kapasitesi

15,5 l

Yedek depo

Yaklaşık 4 l

Uzunluk

2.250 mm

Yükseklik

1.256 mm (aynalar olmadan, DIN boş ağırlıkta)

Genişlik

970 mm

Kuru ağırlık

216 kg

Boş ağırlık, yola çıkmaya hazır, tam dolu yakıt deposuyla

229 kg

1)
İzin verilen toplam ağırlık

430 kg

Yük kapasitesi (standart donanımla)

201 kg

Donanım

Standart donanım

  • Tel jant, tubeless, 21”/17”
  • Kademeli sönümleme özelliğiyle tamamen ayarlanabilir Enduro süspansiyon
  • Rain, Road ve Enduro sürüş modları
  • Kısmi entegre BMW Motorrad ABS Pro fren sistemi
  • Anahtarsız Sürüş
  • Dinamik motor freni kontrolü
  • Dinamik Çekiş Kontrolü
  • Yeni tasarlanmış egzoz sistemi
  • Analog yuvarlak gösterge


Opsiyonel donanım

  • 18” arka jant, enduro ayak dayama, gidon yükselticiler, el freni kolu koruyucusu, geniş motor muhafazası
  • Ek ENDURO PRO sürüş modu ile Pro sürüş modları
  • +20 mm sele yüksekliği ile Rallye sele
  • Comfort paketi (Pro vites değiştirme asistanı, cruise control, Yokuş Kalkış Kontrolü, elcik ısıtma dahil)
  • Pro far
  • Lastik basınç kontrolü
  • Dijital Ekran
  • Yolcu paketi
  • Akıllı telefon tutucu ve USB-C soketi dahil ConnectedRide Control
  • Billet pack dahil Option 719
  • M Hafif akü
  • Altın renginde tel jantlar II
  • Motor koruyucu


Opsiyonel aksesuarlar

  • Rallye kokpit kaplaması
  • ConnectedRide montaj yuvası ile navigasyon hazırlığı
  • Motor koruma demiri
  • Ek LED far
  • Silindir kafası kapağı koruyucu
  • Titanyum arka susturucu
  • ConnectedRide Navigator
  • Depo üstü çanta ve yumuşak bagaj çantaları
  • ve daha fazlası
+ Devamını okuyun
spinner