TEKNİK VERİLER
R 18 Classic akıllara tarihçemizin en simgeleşmiş modellerini ve ilk çıkan touring cruiser’ların özelliklerini getiriyor. İşte tüm bu özellikler yeniden hayat buldu. Teknik verileri bu sayfada inceleyebilirsiniz.
TEKNİK VERİLER
Motor
Tahrik mili üzerinde iki adet zincir tahrikli eksantriğe sahip hava/yağ soğutmalı iki silindirli dört zamanlı boxer motor.
107.1 mm x 100 mm
1802 cm³
67 kW (91 bg) at 4750 rpm
3000 dev/dak’da 158 Nm
9,6 : 1
Elektronik emme manifoldlu yakıt enjeksiyonu, çift bujili ateşlemeli, devir kesici özelliğine sahip BMS-K+ elektronik motor kontrolü: e-gas özellikli BMS-O
Ayarlı üç yollu katalitik konvertör
Kilometre / tüketim
180 km/s
5,6 l/100 km
Süper plus kurşunsuz (maks. %15 etanol, E15) ROZ 95 90 AKI
Elektrik sistemi
Sabit mıknatıslı jeneratör 600 W (nominal kapasite)
12 V / 26 Ah, bakım gerektirmez
Güç aktarımı
Tek diskli kuru debriyaj
Ayrı şanzıman kutusu içerisinde 6 dişliden oluşan tırnaklı kavrama
Şaft tahrikli
Süspansiyon / frenler
Vidalı alt kirişlere sahip çift motor beşikli çelik şasi
Teleskopik çatal
Merkezi şok dirençli çelik salıncak çatal
120 mm / 90 mm
1731 mm
150 mm
57.3°
Tel jant
3.00" x 16"
5.00" x 16"
130/90 B16
180/65 B16
İkiz disk fren, 300 mm çap, dört pistonlu sabit kaliperler
Tek disk fren, 300 mm çap, dört pistonlu sabit kaliperler
BMW Motorrad Integral ABS (kısmi entegre)
Boyutlar / ağırlıklar
710 mm
1655 mm
yaklaşık 16 l
yaklaşık 4 l
2440 mm
1342 mm
1397 mm
964 mm
365 kg
560 kg
195 kg
1) 93/93/EEC sayılı Avrupa Direktifinde belirtildiği gibi, tüm çalışma sıvıları ve kullanılabilir depo kapasitesinin en az %90’ı dolu olarak