Teknik veriler

Motor

Nominal güç

7.000 dev/dak'da 109 bg (80 kW)

Emisyon kontrolü

Kapalı çevrim üç yollu katalitik konvertör

Tasarım

İki üstten çift eksantrik, radyal olarak düzenlenmiş dört supap ve merkezi karşı denge miline sahip hava/yağ soğutmalı, çift silindirli, dört zamanlı Boxer motor

Silindir çap x strok

101 mm x 73 mm

Motor Hacmi

1.170 cc

Maksimum tork

6.500 dev/dak’da 115 Nm

Sıkıştırma oranı

12.0: 1

Yakıt hazırlığı

Emme manifoldundan elektronik yakıt enjeksiyonu/ dijital motor yönetimi: Elektromotor gaz kelebeği denetleyici ile BMS-O

Egzoz gazı emisyonu standardı

EU 5

Kilometre/tüketim

Azami hız

215 km/sa

100 km'de yakıt tüketimi (Dünya Motosiklet Test Ölçümü'ne göre)

5,1 l

Yakıt tipi

Kurşunsuz süper (maks. %15 Ethanol, E15), 95 ROZ/RON 90 AKI

WMTC’ye göre CO2 emisyonu

119 g/km

Elektrik sistemi

Alternatör

Sabit mıknatıslı alternatör 660 W (nominal güç)

Akü

12 V / 14 Ah, bakım gerektirmez

Güç aktarımı

Debriyaj

Hidrolik olarak kontrol edilebilen tek diskli kuru debriyaj

Şanzıman

Ayrı şanzıman kutusu içerisinde 6 ileri tırnaklı şanzıman

İkincil tahrik

Kardan mili

Çekiş kontrolü

BMW Motorrad DTC

#RuhunuBesle

Süspansiyon/frenler

Şasi

Borulu uzay çatı tasarımı

Ön tekerlek/süspansiyon

45 mm çapında ters çatal, ayarlanabilir yay tabanı,
Ayarlanabilir geri sekme ve kompresyon aşamalı amortisör

Arka tekerlek kılavuzu/süspansiyon

Doğrudan menteşeli paralel bağlantı, kademeli olarak sönümlenen merkezi yaylı bağlantı ile dökme alüminyum tek taraflı salıncak, ayarlanabilir yay tabanı, ayarlanabilir geri sekme aşamalı amortisör

Hareket mesafesi, ön/arka

120 mm/120 mm

Tekerlek arası mesafe

1.511 mm

Kaster

110,7 mm

Gidon açısı

62,3°

Jantlar

Dökme alüminyum jantlar

Jant boyutları, ön

3,50 x 17 inç

Jant boyutları, arka

5,50 x 17 inç

Ön lastik

120/70 ZR17

Arka lastik

180/55 ZR17

Ön fren

Çift diskli fren, yüzer tip fren diskleri, 310 mm çap 4 pistonlu monoblock radyal fren kaliperi

Arka fren

Tek disk fren, 265 mm çap, 2 pistonlu yüzer kaliper

ABS

BMW Motorrad Integral ABS (kısmi entegre)

Boyutlar / ağırlıklar

Boş ağırlıkta sele yüksekliği

795 mm

Boş ağırlıkta bacak içi bombesi

1.765 mm

Kullanılabilir depo kapasitesi

16 l

Yedek depo

yaklaşık 3,5 l

Uzunluk

2,130 mm (arka tekerlek üstü)

Yükseklik

1.070 mm (aynalar olmadan)

Genişlik

870 mm (el manivelası üstü)

Boş ağırlık, yola çıkmaya hazır, tam dolu yakıt deposuyla

220 kg 

1)
İzin verilen toplam ağırlık

430 kg

Yük kapasitesi standart donanımla

211 kg

1) (AB) 168/2013 sayılı yönetmeliğe göre tüm akışkanlarla, standart donanımla ve kullanılabilir depo kapasitesinin en az %90’ı dolu olarak.

Donanım

Standart donanım

  • Alüminyum yakıt deposu
  • Rain, Road ve Dynamic sürüş modları
  • Anahtarsız Sürüş
  • Tamamen ayarlanabilir ters çatal ve kademeli sönümleme özellikli süspansiyon bağlantısı
  • Dinamik motor freni kontrolü
  • Kısmi entegre fren sistemi
  • ABS Pro
  • Dinamik Çekiş Kontrolü
  • Yeni tasarlanmış egzoz sistemi


Opsiyonel donanım

  • Tekli sele
  • Klasik siyah spoke jantlar
  • Pro far
  • Lastik basınç kontrolü
  • Dijital Ekran
  • ConnectedRide Control, akıllı telefon tutucu dahil
  • Comfort paketi (Pro vites değiştirme asistanı, cruise control, Yokuş Kalkış Kontrolü ve elcik ısıtma dahil)
  • Option 719, işlenmiş parça paketleri dahil


Opsiyonel aksesuarlar

  • Soulfuel Koleksiyonundan çantalar ve depo üstü çanta
  • Kokpit kaplaması
  • Arka kaplama, kısa
  • Titanyum arka susturucu
  • ConnectedRide Navigator
  • ve daha fazlası
+ Devamını okuyun

Kişiselleştirme mi? Hazırız! Haydi başlayalım!

R 12 nineT fikirlerinize her zamankinden daha hazır. Kişiselleştirme önerilerimizi keşfedin veya kapsamlı opsiyonel donanım seçenekleri ve orijinal BMW Motorrad aksesuarları ürün yelpazesi ile kendi #RuhunuBesle motosikletinizi tasarlayın.

spinner