Motor

Nominal güç

7.750 dev/dak'da 145 bg (107 kW)

Tasarım

İki adet üstten zincir tahrikli eksantriğe sahip hava-/sıvı soğutmalı iki silindirli dört zamanlı Boxer motor, BMW ShiftCam ve denge dişlileriyle

Silindir çap x strok

106,5 mm x 73 mm

Motor Hacmi

1.300 ccm

Maksimum tork

6.500 dev/dk’da 149 Nm

Sıkıştırma oranı

13.3: 1

Yakıt hazırlığı

Emme manifoldundan elektronik enjeksiyon

Egzoz emisyonu standardı

EU 5

Kat edilen toplam mesafe/tüketim

Azami hız

200 km/sa’in üzerinde

WMTC’ye göre 100 km üzerindeki tüketim

4,9 l

WMTC’ye göre CO2 emisyonu

113 g/km

Yakıt tipi

Kurşunsuz süper (maks. %15 Ethanol, E15), 95 ROZ/RON 90 AKI

0-100 km/sa arası hızlanma

3,4 sn

Elektrik sistemi

Alternatör

650 W Alternatör (nominal güç)

Akü

12 V/14 Ah, bakım gerektirmeyen AGM akü

Güç aktarımı

Debriyaj

Çok diskli yağ banyosu, zıplamayı önleme özelliği, hidrolik etkinleştirme

Şanzıman

6 dişliye sahip tırnklı şanzıman, motor muhafazasına entegre

İkincil tahrik

İtici mil

Anti-patinaj sistemi

BMW Motorrad DTC

DÜNYAYA KİM OLDUĞUNUZU GÖSTERİN

#GSRUHU

Şasi/frenler

Şasi

Ana şasi ve ona cıvatayla bağlanmış arka şasiden oluşan, motor destekli iki parçalı şasi konsepti

Ön tekerlek/süspansiyon

BMW Motorrad EVO Telelever, esnek eleman aracılığıyla gidon yatırma dekuplajı, DSA merkezi yaylı bağlantı

Arka tekerlek kılavuzu/süspansiyon

BMW Motorrad EVO Paralever, dökme alüminyum tek taraflı salıncak kolu, sürekli salıncak pivot bağlantısı, merkezi DSA süspansiyon yayı, yük telafisi

Hareket mesafesi, ön/arka

210 mm/220 mm

Tekerlek arası mesafe

1.534 mm

Çıkıntı

118,8 mm

Gidon açısı

63,8°

Jantlar

Tel jantlar

Jant boyutları ön

3,00 x 19”

Jant boyutları arka

4,50 x 17”

Ön lastik

120/70 R19

Arka lastik

170/60 R17

Ön fren

Çift disk fren, yarı yüzer tip fren rotorları, 310 mm çap, 4 pistonlu radyal fren kaliperleri

Arka fren

Tek disk fren, ayna dişlisine cıvatayla bağlanmış, 285 mm çap, 2 pistonlu yüzer tip kaliper

ABS

BMW Motorrad Integral ABS Pro (yatış açısı optimizasyonlu)

Boyutlar/ağırlık

Boş ağırlıkta sele yüksekliği

870 mm/890 mm

Boş ağırlıkta bacak içi bombesi

1.840 mm/1.980 mm

Kullanılabilen depo kapasitesi

30 l

Yedek depo

yaklaşık 4 l

Uzunluk

2.280 mm (aşırı sıçrama koruyucusu)

Yükseklik

1.588 mm (ön cam üstü, DIN boş ağırlıkta)

Genişlik

1.012 mm (elcik koruması üstü)

İzin verilen brüt ağırlık

485 kg

Yük kapasitesi (standart donanımla)

217 kg

Boş ağırlık, sürmeye hazır, tam dolu depo

269 kg

1)

1) (AB) 168/2013 sayılı mevzuat uyarınca, tüm kullanım donanımı ve standart donanımla birlikte, kullanılabilen depo kapasitesinin en az %90’ı dolu olarak.

Donanım

Standart donanım

  • Isıtmalı elcikler
  • Cruise control DCC
  • TPM
  • Anahtarsız Sürüş
  • Entegre yanıp sönen sinyal lambasıyla birlikte uzatılmış elcik koruması
  • Yardımcı far
  • Yük telafisi özellikli elektronik süspansiyon DAS
  • Aksesuarlar için çeşitli ataşman seçenekleri

Opsiyonel donanım

  • Adaptif araç yükseklik kontrolü
  • Otomatik vites asistanı
  • Radar sensörlü Sürüş Asistanı
  • Preslenmiş enduro jantlar
  • Pro Enduro paketi
  • Elektrik arayüzüne sahip arka çanta taşıyıcı
  • Konforlu gidonlar
  • Çift susturucu

Opsiyonel aksesuarlar

  • Alüminyum çanta
  • Alüminyum çanta için hacim genişletme
  • Elektrik arayüzüne sahip alüminyum arka çanta
  • Bagaj plakası, yolcu selesi
  • Depo üstü çanta
  • Çeşitli bagaj çantaları
  • Far koruması
  • Ön cam için spoyler ek parçası
+ Devamını okuyun

Macera sizi bekliyor

Yola çıkmaya hazır: Yeni BMW R 1300 GS Adventure motosikletinizi kişisel tercihlerinize ve ihtiyaçlarınıza uygun şekilde tasarlayın ve birlikte sınırsız maceraların keyfini çıkarın.

spinner