Çakallardan ilham alan motosiklet.
Çakalların oldukça akıllı oldukları ve ortama uyum sağlayabildikleri söylenir. Bu köpek türü, güçlü ve hayatta kalmayı beceren yapısıyla her tip arazide rahatlıkla yaşayabilir. Vahşi ulumalarını çöldeyseniz bile duyabilirsiniz. Fuel Bespoke Motorcycles’dan İspanyol özel yapım motosiklet üreticisi Karles Vives çakallara oldukça meraklı ve bu hayranlığının sonucu olarak özel yapım R nineT Urban G/S motosikletine "Coyote" adını verdi.
BİR BAKIŞTA.
Coyote
Fuel Bespoke Motorcycles
Karles Vives
R nineT Urban G/S
2017/2018
Scrambler
Hafif ve agresif.
Hafif ve agresif.
Yokluktan bir şey yaratılamaz. Bu sebeple özel yapım motosiklet üreticisi Karles Vives tasarımından memnun kalmak için öncesinde birkaç taslağa ihtiyaç duyuyor. Son taslağın bile final halinden çok uzak olduğu görüşünde. Tasarıma karar verildikten sonrası parçalara kalmış; Karles’ın bunları bir sonraki aşama için tedarik etmesi veya özel olarak yapması gerekiyor. Bu noktada orijinal fikirden sapmak da gerekebiliyor. R nineT G/S projesinden duyduğu memnuniyeti belirten İspanyol şunları söylüyor, “Sonuçta elde edilen, tasarım taslağına son derece yakın oluyor.” Karles, Coyote motosikleti mekanikçi Claudio ve işe dahil olan birkaç uzmanla birlikte beş ay içinde yarattı. Kendi tercihi, motosikleti kendi garajına kadar sürmek ve oraya park etmek olurdu. "Motosikletin biçimini seviyorum. Çok daha hafif, klasik ancak saldırgan bir görünümü var.” Coyote, üzerinde güçlü sürücülerin Amerikan çöllerini aştığı, gerçekte off-road kullanımına uygun şekilde dönüştürülen 1950’lerin yol motosikletlerini temel alıyor. Tipik özellikleri arasında sıçrayan taşlardan koruma sağlayan daha yüksek egzoz sistemi, bir motor koruyucu ve hiç sona ermeyen zorlu zeminlerde sürücüleri destekleyen yüksek bir sele yer alıyor.
Bir çakalı görmekten çok ulumasını duyarsınız.
”Karles Vives
Fuel Bespoke Motorcycles
Her şey görüş alanında.
Her şey görüş alanında.
Karles için en zorlu aşama yakıt deposunu dönüştürmek oldu. Daha küçük, daha hafif bir depo gerekliydi; bu sebeple yapımcılar eski bir Suzuki GT 250’nin deposunu modifiye ettiler. Ancak ilk olarak orijinal elektrikli yakıt pompasının sökülmesi ve yeni depo takılmadan önce başka bir yere yeniden monte edilmesi gerekiyordu. Ekibi, ana yakıt deposuna bağlı yakıt pompasının içine yerleştirilebilmesi için aynı zamanda yardımcı yakıt deposu montajını yaptı. Depoyu ve seleyi aynı yükseklikte monte etmek ve bir hizaya yerleştirmek için ek bir yapı gerekiyordu.
Fuel Bespoke Motorcycles yapımcıları motosiklete klasik bir scrambler görünümü vermek amacıyla arka demir ekleyerek arka kısımda da şasiyi modifiye ettiler. Doğal deriden sele ve süet uyumlu bir şekilde bir araya getirildi. Hollywood tipi gidonlar, klasik bir İspanyol enduro motoruna ait krom koruyucu ızgaralı küçük far ve krom çamurluklar Coyote’ye benzersiz bir cazibe kazandırdı. Manifold boruları ve egzoz elde yapıldı. Dönüştürülen R nineT Urban G/S, mini LED sinyal lambaları, SW Motech ayak dayamaları ve BMW Motorrad retro görünümlü silindir kafası kapaklarıyla tamamlandı. Şasi, Andreani tarafından sunulan ön çatallar için ayarlanabilir hidrolik kartuşla ve Öhlins’e ait arka amortisörle (46 DRL BM 641) iyileştirildi. Karles, tüm yüzeyler (yol veya off-road) için çok amaçlı Continental TKC 80 lastikleri tercih etti.
MOTOSİKLET DETAYLARI.
Modifiye standart şasi, arka demir
Suzuki GT 250 deposu, doğal deri ve süet döşeme sele, krom çamurluklar
Andreani marka hidrolik kartuş
Öhlins 46 DRL BM 641
El yapımı manifold boruları ve egzoz
Temel renk: Beyaz - kırmızı, mavi, sarı ve siyah renk setiyle birlikte
K&N hava filtresi
Hollywood gidonlar
Harika bir macerayı deneyimleyin.
2011 yazında eski boxer motosikletleri scrambler ve arazi motosikletlerine dönüştürmeye başlayan Karles "Eski arazi motosikletlerinin görünümünü seviyoruz” diyor. İlk projesi bir BMW R 100 RT olmuştu. Ana fikir çok fazla para harcamadan şık görünümlü, konforlu bir motosiklet yaratmaktı. "Scrambler stilinde karar kıldım. Her tip yolda kullanılabildiğinden sizi harika bir maceraya çıkarabilecek kusursuz bir motosiklet.“ Fuel Bespoke Motorcycles kurulduğunda R 100 Scram bu şekilde ortaya çıktı. O zamandan beri Karles profesyonel mühendislerle ekibini genişletti ve seçkin renk uzmanları ve kaynakçılarla işbirliği yaparak mekanik ve tasarım açısından en yüksek standartlarda bir ürün yarattı. Yılda bir kez nostaljik scrambler sürücüleri için Afrika’ya bir gezi düzenliyor. Scram Africa ile katılımcılar Fas içerisinde yaklaşık 2000 kilometre yol kat ediyor. Üstelik, bu bölge aynı zamanda çakalların da bölgesi.
Yasal uyarı
Burada gösterilen araçlar BMW tarafından üretimi veya dağıtımı yapılmayan ve test edilmeyen üçüncü şahıslara ait özel parçalar ve/veya özel üretim bileşenlerle modifiye edilmiş ya da donatılmış olabilir. BMW bu tip modifikasyonlar için (montaj, özellikler ve gösterilen özel parçaların/bileşenlerin kullanımı dahil olmak üzere) sorumluluk üstlenmez. DİKKAT: Seri üretim araçlar üzerinde yapılan değişiklikler (üçüncü şahıslara ait özel parçaların ve/veya özel yapım parçaların takılması ve kullanımı dahil olmak üzere) sürüş karakterini etkileyebilir! Modifiye edilmiş BMW motosikletlerini sürmekten kaynaklanabilecek riskler sürücüye aittir.