Teknik veriler

Motor
Tipi

Hava/yağ soğutmalı yatık çift motor ('Boxer'), 4 zamanlı, çift eksantrik ve silindir başına dört radyal hizalı supap, merkezi dengeleme mili

Çap x strok

101 mm x 73 mm

Kapasite

1,170 cc

Nominal güç

7,750 dev/dk'da 110 bg (81 kW)

Maks. tork

6.000 dev/dk’da 116 nm

Kompresyon oranı

12.0:1

Yakıt hazırlanması/Motor kontrolü

Emme manifoldundan elektronik yakıt enjeksiyonu, çift kıvılcımlı ateşleme, devir kesici özelliğine sahip elektronik motor kontrolü

Emisyon kontrolü

Kapalı çevrim 3 yollu katalitik konvertör, EU-4 emisyon standardı

Yakıt tipi

Kurşunsuz süper (premium), oktan numarası 95-98 (RON) (98 RON’da nominal güç)

Kilometre / tüketim
Azami hız

200 km/sa’in üzerinde

Yakıt tüketimi (Dünya Motosiklet Test Ölçümü'ne göre 100 km)

5,3 l

Yakıt tipi

Kurşunsuz benzin, oktan oranı 95 -98 (RON), (nominal güç 98 RON’da)

Elektrik sistemi
Alternatör

üç fazlı 720 W alternatör

Akü

12 V/14 Ah, bakım gerektirmez

Güç Aktarımı
Debriyaj

Hidrolik tahrikli tek diskli kuru debriyaj

Şanzıman

Helisel dişli takımlı, daimi senkromeçli 6 ileri vitesli şanzıman

Aktarma

Şaft tahrikli

Şasi / Frenler
Şasi

Bir ön ve iki arka bölmeden oluşan üç bölmeli şasi, yük taşıyan motor-şanzıman ünitesi, tek kişilik kullanım için çıkarılabilir arka yolcu çerçevesi (aksesuarlar)

Ön çatal / süspansiyon

43 mm sabit boru çaplı teleskopik çatal

Arka çatal / süspansiyon

Alüminyum döküm tek salıncak, BMW Motorrad Paralever ile birlikte; merkezi yaylı bağlantı, yay ön yükü cıvata anahtarı ile kademesiz olarak ayarlanabilir, geri tepme sönümlemesi ayarlanabilir

Süspansiyon mesafesi ön / arka

125 mm / 120 mm

Tekerlekler arası mesafe

1.491 mm

Kaster

103.9 mm

Gidon açısı

63.6°

Jantlar

Döküm tel jantlar

Ön jant

3.50 x 17"

Arka jant

5.50 x 17"

Ön lastik

120/70 ZR 17

Arka lastik

180/55 ZR 17

Ön fren

İkiz fren diskleri, 320 mm çap, 4 pistonlu kaliper

Arka fren

Tek disk fren, 265 mm çap, çift pistonlu yüzer tip kaliper

ABS

BMW Motorrad ABS

Boyutlar / ağırlıklar
Sele yüksekliği

805 mm

Bacak içi bombesi

1.785 mm 

Kullanılabilen depo kapasitesi

17 l

Yedek depo

Yaklaşık 3,5 l

Uzunluk

2.105 mm

Yükseklik (aynalar dahil)

1.105 mm

Genişlik (aynalar dahil)

920 mm

Boş ağırlık, yola çıkmaya hazır, tam dolu yakıt deposuyla

220 kg

1)
İzin verilen toplam ağırlık

430 kg

Yük kapasitesi (standart donanımla)

210 kg

1) 168/2013 VO (AB) talimatına göre, tüm akışkanlarla, kullanılabilir yakıt deposunun en az % 90’ı dolu olarak

STANDART DONANIM

Donanım
  • Çelik yakıt deposu, 17 l
  • Tek parça sele (sele yüksekliği: 805 mm)
  • Arka yolcu çerçevesi, arka sele ve arka yolcu ayak dayamaları da takılabilir (özel aksesuarlara bakın)
  • Kontak, gidon ve depo için tek anahtar sistemi
  • Kesme anahtarlı yan dikmeler
  • Fren kolu ve debriyaj kolu ayarlanabilir – çoklu ayar
  • Araç üstü dokümantasyon ve aletler
Özellikler
  • BMW Motorrad ABS (seçilebilir)
  • Ayak dayamaları
Elektrik sistemi
  • Sürekli yanan ışıklar ve tehlike uyarı ışıkları sistemi
  • Takometre üzerinde çok işlevli ekran
  • Güç soketi
  • Tek Kablolu Sisteme (SWS) sahip CAN veriyolu
  • Elektronik immobilizer
  • Diyagnostik arayüz
  • 720 W jeneratör
  • Beyaz sinyal lambaları ve LED stop lambası
+ Devamını okuyun

Daha fazla bireysellik

Şık kişiselleştirme imkanı.

Özel donanım ve aksesuarlardan oluşan kapsamlı ürün yelpazesi ayrıca iki alüminyum depo, wire jantlar veya HP Karbon parçaları içerir. R nineT Racer aynı zamanda yeni makinede işlenmiş parçalar gibi özel imal edilmiş montaj parçaları için uygun şekilde hazırlanmıştır. Ne de olsa heyecan yaratmak kadar gaz verildiğinde kendinden emin devir sayacına da önem verir.

Daha fazla bilgi alın
spinner