Teknik veriler

Motor
Tipi

Yağ/Su soğutmalı 4 zamanlı sıralı 6 silindirli motor, üstten çift eksantrik, silindir başına dört supap



Çap x strok

72 mm x 67,5 mm

Kapasite

1,649 cc

Motor gücü

7750 dev/dk'da 160 bg (118 kW)

Maks. tork

5.250 dev/dk’da 175 Nm

Kompresyon oranı

12.2 : 1

Yakıt hazırlanması

Emme manifoldundan elektronik enjeksiyon  

Emisyon kontrolü

Kapalı çevrim 3 yollu katalitik konvertör, EU-4 emisyon standardı

Performans / yakıt tüketimi
Azami hız

200 km/sa’in üzerinde

Yakıt tüketimi (Dünya Motosiklet Test Ölçümü'ne göre 100 km)

5,7 l

Yakıt tipi

 Kurşunsuz süper, oktan oranı 95 (RON)

Elektrik sistemi
Alternatör

700 W

Akü

12 V / 19 Ah, bakım gerektirmez

Güç Aktarımı
Debriyaj

Yağ banyolu çok diskli debriyaj

Şanzıman

6 ileri vitesli, helisel şanzıman

Aktarma

Şaft tahrikli

Şasi / Frenler
Şasi

Köprü tipi yürüyen aksam, dökme alüminyum, yük taşıyan motor

Ön çatal / süspansiyon

BMW Motorrad Duolever; merkezi yaylı bağlantı

Arka çatal / süspansiyon

BMW Motorrad Paralever

Süspansiyon mesafesi ön / arka

115 mm /135 mm

Tekerlekler arası mesafe

1.618 mm

Kaster

106,4 mm

Gidon açısı

62.2°

Jantlar

Alüminyum döküm jantlar

Ön jant

3.50 x 17"

Arka jant

6.00 x 17"

Ön lastik

120/70 ZR 17

Arka lastik

190/55 ZR 17

Ön fren

Çift disk fren, 320 mm çap, 4 pistonlu sabit kaliper

Arka fren

Tek disk fren, 320 mm çap, çift pistonlu kaliper

ABS

BMW Motorrad Integral ABS (Kısmi integral)

Boyutlar / ağırlıklar
Sele yüksekliği, yüksüz durumda

750 mm (Yüksek iki parçalı ön sele (aksesuar): 810/830 mm; Yüksek tek parçalı sele (OE): 780 mm)

Sürücü adımı uzunluğu, yüksüz

1.720 mm (Yüksek iki parçalı ön sele (aksesuar): 1.830/1.870 mm; Yüksek tek parçalı sele (OE):

1.770 mm

Kullanılabilen depo kapasitesi

26,5 l

Yedek depo

4,0 l

Uzunluk

2.489 mm

Yükseklik

1.475 mm

Genişlik (aynalar dahil)

1.000 mm

Boş ağırlık, tam dolu yakıt deposuyla/yola çıkmaya hazır

350 kg

1)
İzin verilen toplam ağırlık

560 kg

Yük kapasitesi (standart donanımla)

210 kg

1) 168/2013 VO (AB) talimatına göre, tüm akışkanlarla, kullanılabilir yakıt deposunun en az % 90’ı dolu olarak (GT’de çanta hariçtir)

Standart Donanım

Donanım
  • BMW Motorrad Integral ABS (kısmen entegre), yatma açısı ve dinamik fren ışığından bağımsız olarak ABS kontrolü (ABS Pro)
  • DTC (Dinamik Çekiş Kontrolü)
  • HSC Pro (Yokuş Kalkış Kontrolü)
  • Kademesiz olarak ayarlanabilir elektrikli comfort ön cam
  • Cruise control
  • Isıtmalı elcikler ve seleler
  • Tek parça sele (sele yüksekliği: 750 mm; adım uzunluğu: 1.720 mm)
  • Konforlu ayak dayamaları
  • Yerleşik yan çantalar, motosiklet renginde yan çanta kapakları
  • Sırt dayamalı çıkarılabilir arka çanta, motosiklet renginde arka çanta kapağı
  • Bagaj taşıyıcı
  • Orta dikme
  • Kontak, gidon, yakıt dolum kapağı, saklama bölmeleri, yan çantalar ve koltuk kilitleri için tek anahtarlı sistem
  • Entegre kontak ve gidon kilidi
  • Ayarlanabilir fren ve debriyaj kolları
  • Kilitlenebilir saklama bölmesi ve araç üstü dokümantasyon
Özellikler
  • Araç bilgisayarı, araç ayarları ve opsiyonel ses sistemi çoklu denetleyici üzerinden kontrol edilebilir
  • Navigasyon cihazı hazırlığıyla birlikte ses sistemi
  • Kendinden enerji alan debriyaj için az miktarda güç yeterlidir
  • 3 sürüş modu: “Rain”, “Road” ve ”Dynamic”
  • Gövde için krom kiti
Elektrik sistemi
  • Sürekli yanan ışıklar
  • Xenon farlar
  • Yol bilgisayarıyla çok işlevli ekran: – Çok işlevli ekran: Dijital saat, seçili vites ve yakıt seviyesi, soğutma suyu sıcaklığı seviyesi, mesafe göstergesi, hız göstergesi, yolculuk mesafesi sayacı (3x), servis aralığı göstergesi – araç bilgisayarı: Mesafe, ortalama tüketim 1 ve 2, ortalama hız, dış sıcaklık, kronometre, yolculuk süreleri, tarih ve yağ seviyesi uyarı göstergesi
  • Krom vurgulu ve dolaylı kadran ışıklı gösterge paneli
  • İki soket
  • Tek Kablo Sistemine sahip (SWS) CAN veriyolu
  • Elektronik immobilizer
  • Diyagnostik arayüz
  • Tehlike uyarı ışığı sistemi, beyaz LED sinyal lambaları ve LED stop lambası
+ Devamını okuyun
spinner