Teknik veriler

Motor
Tipi

Yağ/Su soğutmalı 4 zamanlı sıralı 6 silindirli motor, üstten çift eksantrik, silindir başına dört supap 

Çap x strok

72 mm x 67,5 mm

Kapasite

1,649 cc

Motor gücü

7750 dev/dk'da 160 bg (118 kW)

Maks. tork

5.250 dev/dk’da 175 Nm

Kompresyon oranı

12.2 : 1

Yakıt hazırlanması

Emme manifoldundan elektronik enjeksiyon

Emisyon kontrolü

Kapalı çevrim 3 yollu katalitik konvertör, EU-4 emisyon standardı 

Performans / yakıt tüketimi
Azami hız

200 km/sa’in üzerinde

Yakıt tüketimi (Dünya Motosiklet Test Ölçümü'ne göre 100 km)

5,7 l

Yakıt tipi

Kurşunsuz 95 oktan (RON)

Elektrik sistemi
Alternatör

700 W

Akü

12 V / 19 Ah, bakım gerektirmez

Güç Aktarımı
Debriyaj

Yağ banyolu çok diskli debriyaj, sarsıntısız  

Şanzıman

6 ileri vitesli, helisel şanzıman

Aktarma

Şaft tahrikli

Şasi / Frenler
Şasi

Köprü tipi yürüyen aksam, dökme alüminyum, yük taşıyan motor

Ön çatal / süspansiyon

BMW Motorrad Duolever; merkezi yaylı bağlantı

Arka çatal / süspansiyon

BMW Motorrad Paralever

Süspansiyon mesafesi ön / arka

115 mm /135 mm

Tekerlekler arası mesafe

1.618 mm

Kaster

106,4 mm

Gidon açısı

 62.2°

Jantlar

Alüminyum döküm jantlar

Ön jant

3.50 x 17"

Arka jant

6.00 x 17"

Ön lastik

120/70 ZR 17

Arka lastik

190/55 ZR 17

Ön fren

İkiz fren diskleri, 320 mm çap, 4 pistonlu kaliper

Arka fren

Tek disk fren, 320 mm çap, çift pistonlu yüzer tip kaliper

ABS

BMW Motorrad Integral ABS (Kısmi integral)

Boyutlar / ağırlıklar
Sele yüksekliği

810/830 mm (alçak sele*: 800/780 mm) *OE

Bacak içi bombesi

1.830/1.870 mm (alçak sele*: 1.775/1.810 mm) *OE

Kullanılabilen depo kapasitesi

26,5 l

Yedek depo

4,0 l

Uzunluk

2.324 mm

Yükseklik (aynalar hariç)

1.440 mm

Genişlik (aynalar dahil)

1.000 mm

Boş ağırlık, tam dolu yakıt deposuyla/yola çıkmaya hazır

334 kg

1)
Kuru ağırlık

306 kg

 

2)
İzin verilen toplam ağırlık

540 kg

Yük kapasitesi (standart donanımla)

206 kg

1) 168/2013 VO (AB) talimatına göre, tüm akışkanlarla, kullanılabilir yakıt deposunun en az % 90’ı dolu olarak (çanta dahil)

2) İşletim sıvıları olmadan boş ağırlık (GT’de çanta olmadan)

Standart Donanım

Donanım
  • BMW Motorrad Integral ABS (kısmen entegre)
  • DTC (Dinamik Çekiş Kontrolü)
  • HSC Pro (Yokuş Kalkış Kontrolü)
  • Cruise control
  • Kademesiz ayarlanabilir elektrikli ön cam
  • Ayarlanabilir fren ve debriyaj kolları
  • Isıtmalı elcikler ve seleler
  • İki parça sele, yüksekliği ayarlanabilir sürücü selesi
  • Entegre kontak ve gidon kilidi
  • Bagaj taşıyıcı
  • Yerleşik yan çantalar, motosiklet renginde yan çanta kapakları
  • Kilitlenebilir saklama bölmesi ve araç üstü dokümantasyon
  • Orta dikme

Özellikler
  • Çoklu Denetleyici
  • Kendinden enerji alan debriyaj yalnızca çok küçük miktarda kuvvet gerektirir
  • 3 sürüş modu: “Rain”, “Road” ve ”Dynamic”

Elektrik sistemi
  • Krom vurgulu gösterge paneli ve dolaylı kadran ışığı
  • İki soket
  • Tek Kablolu Sisteme sahip (SWS) CAN veriyolu
  • Elektronik immobilizer
  • Diyagnostik arayüz
  • Tehlike uyarı sistemi, beyaz LED sinyal lambaları ve LED stop lambası
  • Xenon farlar
+ Devamını okuyun

Daha fazla bireysellik

Özel ekipman ve aksesuarlar.

Geniş bir yelpazede yer alan özel donanım ve Orijinal BMW Motorrad aksesuarları ile K 1600 GT kişisel tercihlerinize mükemmel bir biçimde uyarlanabilir.

Daha fazla bilgi alın
spinner