Tüm motosikletler yalnızca yasanın gerektirdiği donanımla birlikte sunulur. Bu web sitesinde kullanılan resimler bundan farklı olabilir.

BMW R NINE T URBAN G/S 40 YEARS GS EDITION

Efsanevi tasarım

“40 Years GS Edition” motosikletin siyah ve sarı renklerdeki tasarımı BMW Motorrad tarafından sunulan ilk touring enduro modellerine övgü niteliği taşır. Bu seriye R 100 GS öncülük yapar. Çarpıcı vurgular o zamanlar hemen “Bumblebee” lakabı yakıştırılan motosikleti hatırlatır. Günümüzün Yeni R nineT Urban G/S “40 Years GS Edition” modelinde Option 719 silindir kafası kapakları ve sarı renkli elcik koruması, detaylara gösterilen özeni kanıtlar. Off-road lastikleri ve Scrambler tipinde yükseltilmiş egzoz görünümü tamamlar ve GS tarihinin olaylarla dolu 40 yılını görsel olarak hatırlatır.

“40 YEARS GS EDITION” MODELİNİN ÖNE ÇIKAN ÖZELLİKLERİ

Yeni R nineT Urban G/S’in ayrıcalıklı tasarımı ve efsanevi “Bumblebee” görünümü öyküler ve başarılarla doludur.

+ Devamını okuyun
Depo üzerinde 40 Years GS yazısı
BMW R nineT Urban G/S | BMW Motorrad Türkiye - R nineT Urban G/S’in deposu üzerindeki 40 Years GS yazısı.
GS işlemeli siyah ve sarı sele
BMW R nineT Urban G/S | BMW Motorrad Türkiye - Siyah ve sarı sele.
Option 719 silindir kafası kapağı
BMW R nineT Urban G/S | BMW Motorrad Türkiye - Silindir kafası kapağı.
Depo üzerinde 1200 cc yazısı
BMW R nineT Urban G/S | BMW Motorrad Türkiye - R nineT Urban G/S’in deposu üzerindeki 1200 cc yazısı.
GS logolu ön cam
BMW R nineT Urban G/S | BMW Motorrad Türkiye - R nineT Urban G/S’in GS logolu ön camı.
Egzoz
BMW R nineT Urban G/S | BMW Motorrad Türkiye - Yükseltilmiş egzoz sistemi.
Altın renkli jantlar
BMW R nineT Urban G/S | BMW Motorrad Türkiye - Altın renkli jantlar.
Sarı elcik koruması
BMW R nineT Urban G/S | BMW Motorrad Türkiye - Sarı elcik koruması.

Yeni R nineT Urban G/S – hayranlık yaratan bir temel

Yeni R nineT Urban G/S – hayranlık yaratan bir temel

Yeni R nineT Urban G/S ile sürüşler başlı başına bir keyiftir. Tartışmasız görünümü, modern boxer motoru, geometrisi ve son derece dengeli sürüş özelliği yolda saf eğlence vaat eder. Çok sayıda kişiselleştirme özelliği sayesinde kendinize ait bir motosiklet yaratabilirsiniz. Motosikletinizi düz şehir yollarında kendinizden emin bir şekilde kullanabileceğiniz gibi şehir dışında taşlı, topraklı yollarda da rahatlıkla kullanabilirsiniz. Adından bile belli: Yeni R nineT Urban G/S.

+ Devamını okuyun

Macera için 40 yıllık sürüş

Yeni R nineT Urban G/S görsel bir rol modeldir: GS 40 yıldır dünyanın hemen hemen her yerinde bulundu. Afrika’dan Orta Asya’ya kadar. Her türlü zeminin ve yolun üstesinden gelebilen, hava koşullarına rağmen güçlü ve cesur bir motosiklet olan GS, dual-sport motosikletlerin öncüsüdür.

+ Devamını okuyun
1980
İlk GS modeli R 80 G/S piyasaya sunuldu
6
Çeşitli modellerle GS’in 6. nesli
40
GS efsanesinin benzersiz deneyimleriyle dolu 40 yıl
1,2
Şimdiye kadar 1,2 milyon GS modeli üretildi

GS 40 yıldan beri macera, bilinmeyene karşı merak ve her kilometrede #SpiritofGS ruhunu yaşayan bir toplulukla özdeşleşti Başarı öyküsü 1980’de R 80 G/S ile başladı. Bu model yolda ve arazide her türlü zorluğa karşı en çok aranan motosiklet haline geldi.

+ Devamını okuyun
Off-road’dan yollara

1978 - 1980:

BMW Motorrad, 1978’de ilk GS’in öncü modeliyle dikkatleri üzerinde topladı. GS 80, International Six Days Enduro etkinliğinde iki madalya kazandı. Motosiklet herhangi bir resmi sipariş olmadan şirket içindeki tasarımcılar tarafından geliştirilmişti. Ancak başarısı mühendis ve teknisyenlerin haklı olduğunu kanıtladı. Motosikletleri yolda ve arazide aynı şekilde keyifle sürülebiliyordu. Model farklı bir isimle, BMW R 80 G/S olarak 1980’de pazara sunuldu.

Yükseliş başlıyor

1980 - 1987:

BMW Motorrad, GS ile arazide ve yolda sürüşün mükemmel sentezini yarattı. Zemin nasıl olursa olsun sürücüler her durumda motosikletlerinin kontrolünü ellerinde tutarken uzun yolculuklarda en üst düzeyde konforun da keyfini çıkardı. Modelin öne çıkan özelliği, bir motosiklette dünyada ilk kez kullanılan monolever tek taraflı salıncaktı. Bu, ağırlığın azalmasını ve arka tekerleğin kolaylıkla değiştirilebilmesini sağladı. BMW Motorrad, R 80 G/S modeliyle günümüze kadar hakimiyetini sürdürdüğü büyük, konforlu travel enduro motosiklet segmentini yarattı.

GS efsanesi hız kazanıyor: Daha büyük hacim, daha fazla güç

1987 - 1996:

Motor hacmine daha çok odaklanan yeni üst model R 100 GS, pazardaki en güçlü ve en hızlı enduro motosiklettir. Arka tekerlekteki paralever dual-pivot salıncak, arazide ve yolda zahmetsiz kullanımı mümkün kılar. Büyüleyici siyah/sarı rengiyle “Bumblebee” olarak anılır. Bu renkler bugün de hayranları arasında çok popülerdir ve bu yıl piyasaya sunulan özel“40 Years GS Edition” modelini de süsler.

Travel enduro motosikletler için yeni bir sayfa

1994 - 2003:

GS sürekli olarak değişirken, bir ikon olma yolunda ilerledi. 1994’te R 1100 GS modeliyle birlikte dört supaplı boxer motora sahip ilk enduro olarak ortaya çıktı. Motosiklet off road ve uzun yolculuklardaki performansıyla son derece popüler oldu. 1999’da ise R 1150 GS bu modelin izinden gitti. Konsept, touring stili düşünülerek amaca uygun şekilde daha da geliştirildi ve 2002’de R 1150 GS Adventure ile uzun yolculuklar yapan sürücülerin ihtiyaçlarına göre uyarlandı. Böylelikle Adventure serisi doğdu.

Tek silindirden iki silindire

2000 - 2008:

Son derece popüler ve yeni kullanıcıların dostu “Funduro” modelleri F 650 ve F 650 ST’nin motorları yeni milenyumun başında yeniden gözden geçirildi. Su soğutmalı tek silindirli motor sayesinde F 650 GS ve F 650 GS Dakar sürücüleri tipik enduro duygusunun yanı sıra günlük sürüş için de yeterli güce kavuştu. 2008’de ikisi de tamamen yeniden tasarlanan F 650 GS ve F 800 GS’e sıvı soğutmalı sıralı iki silindirli motor takıldı. Bu, orta seviye motorlar için bile saf macera anlamına geliyordu.

Hava soğutmalıdan su soğutmalı boxer motora

2004 - 2017:

BMW Motorrad 2004 yılında R 1200 GS’i yeniden piyasaya sundu. Motor daha fazla hacim, güç ve torka sahip olurken aynı zamanda 30 kilogram ağırlık tasarrufuyla her türlü yüzeyde daha dinamik hale geldi. Yaklaşık on yıl sonra BMW Motorrad mühendisleri R 1200 GS’e su soğutmalı boxer motor yerleştirince yeni bir dönem başladı. Motosiklet aynı zamanda kullanımı ve sürüş konforunu yeni bir seviyeye taşıyan Dynamic ESA (elektronik süspansiyon ayarlama) özellikli yarı aktif bir süspansiyona sahipti.

GS daha da güçleniyor

Sonraki yıllarda BMW Motorrad, GS efsanesini büyütmeyi sürdürdü. Çok sevilen R 1250 GS yeniden geliştirilen iki silindirli boxer motorla birlikte sunuldu. Motor, değişken BMW ShiftCam eksantrik kontrolü sayesinde tüm devir aralıklarında daha fazla güç sunarken GS kullanmayı çok daha zahmetsiz hale getirdi. Ek olarak orta seviye F 750 GS ve F 850 GS modelleri sürekli geliştirilerek daha fazla motor hacmi ve modifiye edilmiş şasi sayesinde motosiklet sürmeyi çok daha konforlu hale getirmeye devam ediyor.

#SPIRITOFGS HAKKINDA DAHA FAZLA BİLGİ

spinner