Tüm motosikletler yalnızca yasanın gerektirdiği donanımla birlikte sunulur. Bu web sitesinde kullanılan resimler bundan farklı olabilir.

YENİ R 1250 GS ADVENTURE – “40 YEARS GS" MODELİ

DÜNYANIN DÖRT BİR YANINDAKİ YOLLARDA EFSANEVİ TASARIM

Baştan aşağıya öncü GS, kırk yıldır uzun soluklu ve sınırsız macera tutkusunu temsil ediyor. Yeni R 1250 GS Adventure 40 Years GS modeli bu #SpiritOfGS duygusunu kutluyor. Bu model, GS’in geçmişine bir övgü niteliğinde tasarlandı. Çarpıcı siyah ve sarı renkleriyle model, simge haline gelen R 100 GS’i hatırlatıyor ve en son teknoloji özellikleri ve donanımıyla etkiliyor. Yeni R 1250 GS Adventure’ın güçlü BMW ShiftCam boxer motoru ve yeni özellikleriyle sınırları aşabilir, uzaklara zahmetsiz bir şekilde ulaşabilir ve benzersiz bir topluluğun üyesi olabilirsiniz.­

“40 YEARS GS” MODELİNİN ÖNE ÇIKAN ÖZELLİKLERİ

Yıldönümü için benzersiz tasarım: Siyah/sarı görünümüyle son derece çarpıcı ve takma adı “Bumblebee” olan R 100 GS’ten ilham alındı. Çarpıcı tasarım öğeleri efsanevi görünümü gerçekten göz alıcı hale getirirken model, GS’in 40 yılını yansıtıyor.­

+ Devamını okuyun
“40 years GS” çıkartmasına sahip ön bölüm
“40 years GS” çıkartmasına sahip ön bölüm | BMW Motorrad Türkiye
Görsel açıdan öne çıkan bir özellik olarak sarı elcik koruması
Görsel açıdan öne çıkan bir özellik olarak sarı elcik koruması | BMW Motorrad Türkiye
Siyah ve sarı Option 719 silindir kafası kapağı
Siyah ve sarı Option 719 silindir kafası kapağı | BMW Motorrad Türkiye
“1250” yazısını ve “Option 719” logosunu taşıyan yakıt deposu
“1250” yazısını ve “Option 719” logosunu taşıyan yakıt deposu | BMW Motorrad Türkiye
Siyah/sarı sele
Siyah/sarı sele | BMW Motorrad Türkiye
Saklama bölmesiyle altın rengi gidonlar
Saklama bölmesiyle altın rengi gidonlar | BMW Motorrad Türkiye
Güçlü boxer motoruyla sağlam yapı
Güçlü boxer motoruyla sağlam yapı | BMW Motorrad Türkiye
Altın renginde anodize edilmiş jantlar
Altın renginde anodize edilmiş jantlar | BMW Motorrad Türkiye

Yeni R 1250 GS Adventure – her zaman sağlam bir temel

Yeni R 1250 GS Adventure – her zaman sağlam bir temel

Dışarıdan bakınca “40 Years GS”, iç yapısıyla bütünüyle Yeni G 1250 GS Adventure: GS’e özgü ergonomisi ve modern teknik özellikleri sayesinde dünya etrafında gerçekleştireceğiniz yolculukların önünde hiçbir şey duramaz. Dengeli ergonomi sayesinde yolculuk ne kadar uzun sürerse sürsün her zaman konforlu bir şekilde oturmaya devam edersiniz. Tam LED döner farlarıyla modern LED aydınlatma teknolojisi, üstün bir aydınlatma sağlarken ışıksız hiçbir köşe bırakmaz. Bununla birlikte toz ve çamur, sıcak ve yağmura cesaretle karşı koyabilir ve bilinmeyen arazileri zahmetsizce fethedebilirsiniz. Yeni R 1250 GS Adventure modelleri ve çok sayıda özelliği hakkında bilmeniz gereken tüm bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.­

+ Devamını okuyun

40 YILLIK MACERA

GS, Afrika’dan Orta Asya’ya kadar 40 yıldır dünyanın hemen hemen her yerine gitti. Her türlü zeminin ve yolun üstesinden gelebilen, hava koşullarına rağmen güçlü ve cesur bir motosiklet olan GS, dual-sport motosikletlerin öncüsüdür.­

+ Devamını okuyun

3 yıl garanti

Kesintisiz sürüşe devam edin, fazladan bir yıl garanti veriyoruz.

Şimdi tüm modellerde üç yıl garanti standart.

Daha fazla bilgi için 

1980
İlk GS modeli R 80 G/S piyasaya sunuldu
6
Çeşitli modellerle GS’in 6. nesli
40
GS efsanesinin benzersiz deneyimleriyle dolu 40 yıl
1.2
Şimdiye kadar 1,2 milyon GS modeli üretildi

Hiçbir yol aşılamaz, hiçbir yer çok uzak değildir: Gerçek kaşifler için üretilen GS, mücadele dolu bir dünyayı ve bir sonraki maceraya olan susuzluğu temsil ediyor. En başından itibaren mükemmel bir touring motosikleti olan modelle BMW, hem “Adventure” serisinin yenilikçiliğini ileriye taşıyor, hem de GS’i dünyanın dört bir yanında gerçekleştirilecek uzun yolculuklara uygun şekilde donatıyor. Sağlam, çok yönlü modelin kullanımı da zahmetsiz. 40 yıldır gerçek zorluklarda sürücülerin en iyi dostu oldu.­

+ Devamını okuyun
Off-road’dan yollara

1978 - 1980:

BMW Motorrad 1978’de ilk GS’in öncü modeliyle dikkatleri üzerinde topladı. GS 80, International Six Days Enduro etkinliğinde iki madalya kazandı. Motosiklet herhangi bir resmi sipariş olmadan şirket içindeki tasarımcılar tarafından geliştirilmişti. Fakat başarısı mühendislerin ve teknisyenlerin haklı olduğunu kanıtladı. Motosiklet hem arazide hem de yollarda gerçekten keyifli bir sürüş karakterine sahipti. Model farklı bir isimle, BMW R 80 G/S olarak 1980’de pazara sunuldu.

Yükseliş başlıyor

1980 - 1987:

BMW Motorrad, GS ile arazide ve yolda sürüşün mükemmel sentezini yarattı. Zemin nasıl olursa olsun sürücüler her durumda motosikletlerinin kontrolünü ellerinde tutarken uzun yolculuklarda en üst düzeyde konforun da keyfini çıkardı. Modelin öne çıkan özelliği, bir motosiklette dünyada ilk kez kullanılan monolever tek taraflı salıncaktı. Bu, ağırlığın azalmasını ve arka tekerleğin kolaylıkla değiştirilebilmesini sağladı. BMW Motorrad günümüze kadar hakimiyetini sürdürdüğü büyük, konforlu dual-sport motosikletler segmentinde R 80 G/S modelini yarattı.

GS efsanesi hız kazanıyor: Daha büyük hacim, daha fazla güç

1987 - 1996:

Motor hacmine daha çok odaklanan yeni üst model R 100 GS, pazardaki en güçlü ve en hızlı enduro motosiklettir. Arka tekerlekteki paralever dual-pivot salıncak, arazide ve yolda zahmetsiz kullanımı mümkün kılar. “Bumblebee” olarak bilinen siyah/sarı renkler bugün de hayranları arasında çok popüler ve bu yıl pazara sunulan özel “40 Years GS” modelinde de kullanıldı.

Dual-sport motosikletlerde yeni bir sayfa

1994 - 2003:

GS sürekli değişirken bir ikon olma yolunda ilerliyor. 1994 yılında dört supaplı boxer motora sahip ilk enduro R 1100 GS ile birlikte sunuldu. Motosiklet off road ve uzun yolculuklardaki performansıyla son derece popüler oldu. Konsept, touring stili düşünülerek amaca uygun şekilde daha da geliştirildi ve 2002’de R 1150 GS Adventure ile uzun yolculuklar yapan sürücülerin ihtiyaçlarına göre uyarlandı. Böylelikle Adventure serisi doğdu.

Tek silindirden iki silindire

2000 - 2008:

Son derece popüler ve yeni kullanıcıların dostu “Funduro” modelleri F 650 ve F 650 ST’nin motorları yeni milenyumun başında yeniden gözden geçirildi. Su soğutmalı tek silindirli motor sayesinde F 650 GS ve F 650 GS Dakar sürücüleri tipik enduro duygusunun yanı sıra günlük sürüş için de yeterli güce kavuştu. 2008’de ikisi de tamamen yeniden tasarlanan enduro modeli olan F 650 GS ve F 800 GS’e sıvı soğutmalı sıralı iki silindirli motor takıldı. Bu, orta seviye motorlar için bile saf macera anlamına geliyordu.

Hava soğutmalıdan su soğutmalı boxer motora

2004 - 2017:

BMW Motorrad 2004 yılında R 1200 GS’i yeniden piyasaya sundu. Motor daha fazla hacim, güç ve torka sahip olurken aynı zamanda 30 kilogram ağırlık tasarrufuyla her türlü yüzeyde daha dinamik hale geldi. Yaklaşık on yıl sonra BMW Motorrad mühendisleri R 1200 GS’e su soğutmalı boxer motor yerleştirince yeni bir dönem başladı. Motosiklet aynı zamanda kullanımı ve sürüş konforunu yeni bir seviyeye taşıyan Dynamic ESA (elektronik süspansiyon ayarı) özellikli yarı aktif bir süspansiyona sahipti.

GS daha da güçleniyor

Sonraki yıllarda BMW Motorrad, GS efsanesini büyütmeyi sürdürdü. Çok sevilen R 1250 GS yeniden geliştirilen iki silindirli boxer motorla birlikte sunuldu. Motor, değişken BMW ShiftCam eksantrik kontrolü sayesinde tüm devir aralıklarında daha fazla güç sunarken GS kullanmayı çok daha zahmetsiz hale getirdi. Ek olarak orta seviye F 750 GS ve F 850 GS modelleri sürekli geliştirilerek daha fazla motor hacmi ve modifiye edilmiş şasi sayesinde motosiklet sürmeyi çok daha konforlu hale getirmeye devam ediyor.

GS topluluğuyla macerayı deneyimleyin

Yeni seri “Adventures of a Lifetime” ile heyecan verici bir GS macerasına atılın.

+ Devamını okuyun
spinner