TEKNİK VERİLER

Motor

Tip

Hava/sıvı soğutmalı dört zamanlı düz ikiz motor, üstten çift eksantrik, tek denge mili ve BMW ShiftCam değişken motor zamanlama sistemi.

Çap x strok

102,5 mm x 76 mm

Kapasite

1,254 cc

Motor gücü

7.750 dev/dk'da 136 bg (100 kW)

Maks. tork

6.250 dev/dk’da 143 Nm

Kompresyon oranı

12,5 : 1

Yakıt hazırlığı

Emme manifoldundan elektronik enjeksiyon

Emisyon kontrolü

Ayarlı üç yollu katalitik konvertör, EU5 emisyon standardına uyumlu

Performans / yakıt tüketimi

Azami hız

> 200 km/sa

Yakıt tüketimi (Dünya Motosiklet Test Ölçümü'ne göre 100 km)

4,75 l

CO2 emisyonu (Dünya Motosiklet Test Ölçümü’ne göre)

110 g/km

Yakıt tipi

Kurşunsuz süper, oktan oranı 95 (RON), adaptif yakıt kalitesi regülasyonu (91 - 98 RON)

Elektrik sistemi

Alternatör

510 Watt nominal güce sahip üç fazlı jeneratör

Akü

12 V / 11,8 Ah, bakım gerektirmez

Güç aktarımı

Debriyaj

Zıplamaya karşı, hidrolik etkinleştirme özellikli ıslak debriyaj

Şanzıman

Helisel dişli takımlı, daimi senkromeçli 6 ileri vitesli şanzıman

Tahrik

Şaft tahrikli

Şasi / fren

Şasi

İki bölümlü şasi, ön ve cıvata bağlantılı arka şasi, yük taşıyan motor

Ön çatal / süspansiyon

BMW Motorrad Telelever, destek çapı 37 mm, merkezi yaylı bağlantı

Arka çatal / süspansiyon

Alüminyum döküm tek taraflı salıncak, BMW Motorrad Paralever; WAD destek amortisör (sürüş amortisörü), el çarkı ile hidrolik olarak ayarlanabilen yay ön yükü (sürekli değişken), ayarlanabilir geri sekme

Süspansiyon mesafesi, ön / arka

190 mm / 200 mm 

Tekerlek arası mesafe

1.514 mm

Kaster

100,6 mm

Gidon açısı

64,3°

Jantlar

Dökme alüminyum jantlar

Ön jant

3,00 x 19“

Arka jant

4,50 x 17“

Ön lastik

120/70 R 19

Arka lastik

170/60 R 17

Ön fren

Çift disk fren, yüzer tip fren diskleri, 305 mm çap, 4 pistonlu radyal kaliperler

Arka fren

Tek disk fren, 276 mm çap, çift pistonlu yüzer tip kaliper

ABS

BMW Motorrad Integral ABS Pro (yarı entegre, optimize eğimli katman)

Boyutlar / ağırlıklar

Sele yüksekliği

850 mm / 870 mm

(OE alçaltılmış süspansiyon 800 mm / 820 mm)

Bacak içi bombesi

1.870 mm / 1.910 mm

(OE alçaltılmış süspansiyon 1.750 mm / 1.790 mm)

Kullanılabilen depo kapasitesi

20 l

Yedek depo

Yaklaşık 4 l

Uzunluk (çamurluk üzeri)

2.207 mm

Yükseklik (ön cam üzeri)

1.430 mm

Genişlik (üst elcik koruyucusu)

952,5 mm

Boş ağırlık, yola çıkmaya hazır, tam dolu yakıt deposuyla

249 kg

1)
İzin verilen toplam ağırlık

465 kg

Yük kapasitesi (standart donanımla)

216 kg

1) (AB) 168/2013 sayılı Kılavuza göre tüm işletim sıvılarıyla birlikte, standart donanım ve kullanılabilir yakıt deposu kapasitesinin en az %90’ı oranında doldurulmuş şekilde.

Standart donanım

Standart donanım

  • Connectivity özellikli TFT renkli ekran
  • Tam LED Far
  • DTC (Dinamik Çekiş Kontrolü)
  • Entegre ABS Pro (eğim için optimize edilmiş ABS)
  • 3 sürüş modu (ECO, Rain ve Road)
  • HSC (Yokuşta Kalkış Kontrolü)
  • USB şarj soketi

 

Opsiyonel donanım

  • Dynamic ESA (otomatik yük hizalama ve otomatik amortisör moduna sahip Elektronik Süspansiyon Ayarlaması)
  • Sele ısıtma (sürücü ve yolcu)
  • Aydınlatma paketi (ör. adaptif viraj ışığı ve seyir ışığı ile)
  • Yardımcı LED lambalar
  • Enduro Paketi (motor koruyucu ve gidon yükselticiyle birlikte)
  • Option 719 frezelenmiş parçalar
  • Spor susturucu
  • Pro Sürüş Modu, ek modları (Dynamic, Dynamic Pro, Enduro ve Enduro Pro), ön seçimli sürüş modunu (sürüş modu sayısının kişiselleştirilmesi), otomatik profesyonel yokuşta kalkış kontrolü (HSC Pro) özelliğini, dinamik fren asistanı DBC ve motor freni kontrolü MSR’yi içerir.
  • Rallye ve Triple Black Stilleri

 

Opsiyonel aksesuarlar

  • Vario Çanta Sistemi
  • Enduro motor altı koruması
  • Enduro far koruması
  • Arka çanta braketi ile birlikte Rallye sele
  • Renkli ön cam
  • Elcik Koruması
  • Ayarlanabilir sürücü ayak dayaması
+ Devamını okuyun
spinner