F 850 GS – “40 YEARS GS" MODELİ

EFSANEVİ TASARIM, MODERN ÖZELLİKLER

BMW GS bir ikon ve gerçek bir öncüdür. GS, 40 yıldan daha uzun bir süredir çok yönlü kullanımı benzersiz sürüş deneyimiyle bir araya getiriyor. Serinin yıldönümünü F 850 GS "40 Years GS" modeliyle kutluyoruz. Modelin siyah/sarı görünümü efsanevi R 100 GS’i hatırlatırken, GS’in 40 yıllık tarihi de böylece tekrar hayat buluyor. Motosikletin çarpıcı silüeti GS genlerini yansıtıyor. Ayrıca gelişmiş Pro sürüş modları gibi hassas ve dinamik teknik özellikler sayesinde F 850 GS "40 Years GS" her yolda ustalaşıyor. Hem yolda hem arazide, birlikte GS ruhunu deneyimleyin.

“40 YEARS GS” MODELİNİN ÖNE ÇIKAN ÖZELLİKLERİ

Yıldönümü için benzersiz tasarım: Siyah/sarı görünümüyle son derece çarpıcı ve takma adı “yaban arısı” olan R 100 GS’ten ilham alındı. Çarpıcı tasarım öğeleri efsanevi görünümü gerçekten göz alıcı hale getirirken model, GS’in 40 yılını yansıtıyor.

+ Devamını okuyun
Sarı renkli 40 Years GS yazısı
Sarı renkli 40 Years GS yazısı | BMW Motorrad Türkiye
Yüksek kaliteli Brembo fren sistemi
Yüksek kaliteli Brembo fren sistemi | BMW Motorrad Türkiye
Efsanevi siyah/sarı görünüm
Efsanevi siyah/sarı görünüm | BMW Motorrad Türkiye
Görsel açıdan öne çıkan bir özellik olarak sarı elcik koruması
Görsel açıdan öne çıkan bir özellik olarak sarı elcik koruması | BMW Motorrad Türkiye
Sele üzerindeki çarpıcı GS yazısı
Sele üzerindeki çarpıcı GS yazısı | BMW Motorrad Türkiye
GS radyatör kapağı
GS radyatör kapağı | BMW Motorrad Türkiye
Altın renginde anodize edilmiş jantlar
Altın renginde anodize edilmiş jantlar | BMW Motorrad Türkiye
Siyah/sarı sele
Siyah/sarı sele | BMW Motorrad Türkiye

F 850 GS – her zaman sağlam bir temel

F 850 GS – her zaman sağlam bir temel

Dıştan “40 Years GS” modeli, içten bütünüyle F 850 GS’i yansıtan bu motosikletin modern teknik özellikleri sürüş keyfini üst seviyelere taşıyor. Başkalarının gitmeye çekindiği yollar onun için problem değil.  21 inç ön lastikler ve kapsamlı standart donanım sayesinde sizi bekleyen ne olursa olsun her yolu güvenle tamamlayın. Bu GS modeli ile her türlü zorluğa hazırsınız. F 850 GS modelleriyle ilgili bilmeniz gereken her şeye model sayfasından ulaşabilirsiniz.

+ Devamını okuyun

40 YILLIK MACERA

GS, Afrika’dan Orta Asya’ya kadar 40 yıldır dünyanın hemen hemen her yerine gitti. Her türlü zeminin ve yolun üstesinden gelebilen, hava koşullarına rağmen güçlü ve cesur bir motosiklet olan GS, dual-sport motosikletlerin öncüsüdür.

+ Devamını okuyun
1980
İlk GS modeli R 80 G/S piyasaya sunuldu
6
Çeşitli modellerle GS’in 6. nesli
40
GS efsanesinin benzersiz deneyimleriyle dolu 40 yıl
1.2
Şimdiye kadar 1,2 milyon GS modeli üretildi

GS’in kökenleri ralli sporuna dayanır; motosiklete baktığınızda bunu görebilirsiniz. Off-road yarışlarından zaferle ayrılan ilk prototiplerden sonra motosiklet, R 80 G/S modeli olarak 1980’de yollara çıktı. Model, dünyanın ilk büyük dual-sport motosikleti oldu. Motosiklet 40 yıldan uzun süredir başkalarının pes ettiği yerlerde ilerlemeye devam ediyor. 

+ Devamını okuyun
Off-road’dan yollara

1978 - 1980:

BMW Motorrad 1978’de ilk GS’in öncü modeliyle dikkatleri üzerinde topladı. GS 80, International Six Days Enduro etkinliğinde iki madalya kazandı. Motosiklet herhangi bir resmi sipariş olmadan şirket içindeki tasarımcılar tarafından geliştirilmişti. Fakat başarısı mühendislerin ve teknisyenlerin haklı olduğunu kanıtladı. Motosiklet hem arazide hem de yollarda gerçekten keyifli bir sürüş karakterine sahipti. Model farklı bir isimle, BMW R 80 G/S olarak 1980’de pazara sunuldu.

Yükseliş başlıyor

1980 - 1987:

BMW Motorrad, GS ile arazide ve yolda sürüşün mükemmel sentezini yarattı. Zemin nasıl olursa olsun sürücüler her durumda motosikletlerinin kontrolünü ellerinde tutarken uzun yolculuklarda en üst düzeyde konforun da keyfini çıkardı. Modelin öne çıkan özelliği, bir motosiklette dünyada ilk kez kullanılan monolever tek taraflı salıncaktı. Bu, ağırlığın azalmasını ve arka tekerleğin kolaylıkla değiştirilebilmesini sağladı. BMW Motorrad günümüze kadar hakimiyetini sürdürdüğü büyük, konforlu dual-sport motosikletler segmentinde R 80 G/S modelini yarattı.

GS efsanesi hız kazanıyor: Daha büyük hacim, daha fazla güç

1987 - 1996:

Motor hacmine daha çok odaklanan yeni üst model R 100 GS, pazardaki en güçlü ve en hızlı enduro motosiklettir. Arka tekerlekteki paralever dual-pivot salıncak, arazide ve yolda zahmetsiz kullanımı mümkün kılar. “Bumblebee” olarak bilinen siyah/sarı renkler bugün de hayranları arasında çok popüler ve bu yıl pazara sunulan özel “40 Years GS” modelinde de kullanıldı.

Dual-sport motosikletlerde yeni bir sayfa

1994 - 2003:

GS sürekli değişirken bir ikon olma yolunda ilerliyor. 1994 yılında dört supaplı boxer motora sahip ilk enduro R 1100 GS ile birlikte sunuldu. Motosiklet off road ve uzun yolculuklardaki performansıyla son derece popüler oldu. Konsept, touring stili düşünülerek amaca uygun şekilde daha da geliştirildi ve 2002’de R 1150 GS Adventure ile uzun yolculuklar yapan sürücülerin ihtiyaçlarına göre uyarlandı. Böylelikle Adventure serisi doğdu.

Tek silindirden iki silindire

2000 - 2008:

Son derece popüler ve yeni kullanıcıların dostu “Funduro” modelleri F 650 ve F 650 ST’nin motorları yeni milenyumun başında yeniden gözden geçirildi. Su soğutmalı tek silindirli motor sayesinde F 650 GS ve F 650 GS Dakar sürücüleri tipik enduro duygusunun yanı sıra günlük sürüş için de yeterli güce kavuştu. 2008’de ikisi de tamamen yeniden tasarlanan enduro modeli olan F 650 GS ve F 800 GS’e sıvı soğutmalı sıralı iki silindirli motor takıldı. Bu, orta seviye motorlar için bile katkısız macera anlamına geliyordu.

Hava soğutmalıdan su soğutmalı boxer motora

2004 - 2017:

BMW Motorrad 2004 yılında R 1200 GS’i yeniden piyasaya sundu. Motor daha fazla hacim, güç ve torka sahip olurken aynı zamanda 30 kilogram ağırlık tasarrufuyla her türlü yüzeyde daha dinamik hale geldi. Yaklaşık on yıl sonra BMW Motorrad mühendisleri R 1200 GS’e su soğutmalı boxer motor yerleştirince yeni bir dönem başladı. Motosiklet aynı zamanda kullanımı ve sürüş konforunu yeni bir seviyeye taşıyan Dynamic ESA (elektronik süspansiyon ayarı) özellikli yarı aktif bir süspansiyona sahipti.

GS daha da güçleniyor

Sonraki yıllarda BMW Motorrad, GS efsanesini büyütmeyi sürdürdü. Çok sevilen R 1250 GS yeniden geliştirilen iki silindirli boxer motorla birlikte sunuldu. Motor, değişken BMW ShiftCam eksantrik kontrolü sayesinde tüm devir aralıklarında daha fazla güç sunarken GS kullanmayı çok daha zahmetsiz hale getirdi. Ek olarak orta seviye F 750 GS ve F 850 GS modelleri sürekli geliştirilerek daha fazla motor hacmi ve modifiye edilmiş şasi sayesinde motosiklet sürmeyi çok daha konforlu hale getirmeye devam ediyor.

GS topluluğuyla macerayı deneyimleyin

Yeni seri “Adventures of a Lifetime” ile heyecan verici bir GS macerasına atılın.

+ Devamını okuyun
spinner