BMW F 750 GS – “40 YEARS GS" MODELİ
GS’in başarı öyküsü 1980'lerde başladı. O zamandan bu yana GS, motosiklet merakı ve sınırsız macerayı temsil ediyor. F 750 GS “40 Years GS” modeli yaşama karşı bu duruşa bir övgü niteliğinde. GS’in geçmişine bir saygı niteliğinde olan model, efsanevi R 100 GS’in siyah/sarı renklerini taşıyor. GS, tıpkı eskiden olduğu gibi bugün de güçlü silüetiyle tanınıyor. F 750 GS’in Pro ve DTC sürüş modları gibi teknik özellikleri, sürüşü keyifli bir hale getirirken kontrolü size veriyor. Bu motosikletle maceranın önünde hiçbir şey duramaz; kendi öykünüzü yazın, topluluğun bir parçası olun ve GS ruhunu yaşayın.
“40 YEARS GS” MODELİNİN ÖNE ÇIKAN ÖZELLİKLERİ
Yıldönümü için benzersiz tasarımda siyah/sarı görünümüyle son derece çarpıcı ve takma adı “yaban arısı” olan R 100 GS’ten ilham alındı. Çarpıcı tasarım öğeleri efsanevi görünümü gerçekten göz alıcı hale getirirken model, GS’in 40 yılını yansıtıyor.
























BMW F 750 GS: Temeli hep sağlam
BMW F 750 GS: Temeli hep sağlam
Dışarıdan bakınca bir “40 Years GS” modeli, içeriden ise bütünüyle F 750 GS özelliklerine sahip motosikletin kapsamlı teknik özellikleri sayesinde maceraya atılmak artık çok kolay. Dinamik Çekiş Kontrolü (DTC), ABS Pro ve Pro sürüş modları her durumda güvenli bir kullanımı garanti eder. Güçlü iki silindirli sıralı motor, ihtiyacınız olan tüm itiş kuvvetini sunar. F 750 GS modelleri ve birçok özelliği hakkında bilmeniz gereken tüm bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.
40 YILLIK MACERA
GS, Afrika’dan Orta Asya’ya kadar 40 yıldır dünyanın hemen hemen her yerine gitti. Her türlü zeminin ve yolun üstesinden gelebilen, hava koşullarına rağmen güçlü ve cesur bir motosiklet olan GS, dual-sport motosikletlerin öncüsüdür.
3 yıl garanti
Kesintisiz sürüşe devam edin, fazladan bir yıl garanti veriyoruz.
Şimdi tüm modellerde üç yıl garanti standart.
Daha fazla bilgi için
GS, 40 yıldan beri macera, bilinmeyene karşı merak ve her kilometrede GS ruhunu yaşayan bir toplulukla özdeşleşti. Başarı öyküsü 1980’de R 80 G/S ile başladı. Bu model yolda ve arazide her türlü zorluğa karşı en çok aranan motosiklet haline geldi.
1978 - 1980:
BMW Motorrad 1978’de ilk GS’in öncü modeliyle dikkatleri üzerinde topladı. GS 80, International Six Days Enduro etkinliğinde iki madalya kazandı. Motosiklet herhangi bir resmi sipariş olmadan şirket içindeki tasarımcılar tarafından geliştirilmişti. Fakat başarısı mühendislerin ve teknisyenlerin haklı olduğunu kanıtladı. Motosiklet hem arazide hem de yollarda gerçekten keyifli bir sürüş karakterine sahipti. Model farklı bir isimle, BMW R 80 G/S olarak 1980’de pazara sunuldu.
1980 - 1987:
BMW Motorrad, GS ile arazide ve yolda sürüşün mükemmel sentezini yarattı. Zemin nasıl olursa olsun sürücüler her durumda motosikletlerinin kontrolünü ellerinde tutarken uzun yolculuklarda en üst düzeyde konforun da keyfini çıkardı. Modelin öne çıkan özelliği, bir motosiklette dünyada ilk kez kullanılan monolever tek salıncaktı. Bu, ağırlığın azalmasını ve arka tekerleğin kolaylıkla değiştirilebilmesini sağladı. BMW Motorrad günümüze kadar hakimiyetini sürdürdüğü büyük, konforlu dual-sport motosikletler segmentinde R 80 G/S modelini yarattı.
1987 - 1996:
Motor hacmine daha çok odaklanan yeni üst model R 100 GS, pazardaki en güçlü ve en hızlı enduro motosiklettir. Arka tekerlekteki paralever dual-pivot salıncak, arazide ve yolda zahmetsiz kullanımı mümkün kılar. “Bumblebee” olarak bilinen siyah/sarı renkler bugün de hayranları arasında çok popüler ve bu yıl pazara sunulan özel “40 Years GS” modelinde de bu kombinasyonu görüyoruz.
1994 - 2003:
GS sürekli değişirken bir ikon olma yolunda ilerliyor. 1994 yılında dört supaplı boxer motora sahip ilk enduro R 1100 GS ile birlikte sunuldu. Motosiklet off road ve uzun yolculuklardaki performansıyla son derece popüler oldu. 1999’da ise R 1150 GS bu modelin izinden gitti. Konsept, touring stili düşünülerek amaca uygun şekilde daha da geliştirildi ve 2002’de R 1150 GS Adventure ile uzun yolculuklar yapan sürücülerin ihtiyaçlarına göre uyarlandı. Böylelikle Adventure serisi doğdu.
2000 - 2008:
Son derece popüler ve yeni kullanıcıların dostu “Funduro” modelleri F 650 ve F 650 ST’nin motorları yeni milenyumun başında yeniden gözden geçirildi. Su soğutmalı tek silindirli motor sayesinde F 650 GS ve F 650 GS Dakar sürücüleri tipik enduro duygusunun yanı sıra günlük sürüş için de yeterli güce kavuştu. 2008’de ikisi de tamamen yeniden tasarlanan enduro modeli olan F 650 GS ve F 800 GS’e sıvı soğutmalı sıralı iki silindirli motor takıldı. Bu, orta seviye motorlar için bile katkısız macera anlamına geliyordu.
2004 - 2017:
BMW Motorrad 2004 yılında R 1200 GS’i yeniden piyasaya sundu. Motor daha fazla hacim, güç ve torka sahip olurken aynı zamanda 30 kilogram ağırlık tasarrufuyla her türlü yüzeyde daha dinamik hale geldi. Yaklaşık on yıl sonra BMW Motorrad mühendisleri R 1200 GS’e su soğutmalı boxer motor yerleştirince yeni bir dönem başladı. Motosiklet aynı zamanda kullanımı ve sürüş konforunu yeni bir seviyeye taşıyan Dynamic ESA (elektronik süspansiyon ayarı) özellikli yarı aktif bir süspansiyona sahipti.
Sonraki yıllarda BMW Motorrad, GS efsanesini büyütmeyi sürdürdü. Çok sevilen R 1250 GS yeniden geliştirilen iki silindirli boxer motorla birlikte sunuldu. Motor, değişken BMW ShiftCam eksantrik kontrolü sayesinde tüm devir aralıklarında daha fazla güç sunarken GS kullanmayı çok daha zahmetsiz hale getirdi. Ek olarak orta seviye F 750 GS ve F 850 GS modelleri sürekli geliştirilerek daha fazla motor hacmi ve modifiye edilmiş şasi sayesinde motosiklet sürmeyi çok daha konforlu hale getirmeye devam ediyor.
GS topluluğuyla macerayı deneyimleyin
Yeni seri “Adventures of a Lifetime” ile heyecan verici bir GS macerasına atılın.